  • 1. Data: 2002-10-25 15:39:00
    Temat: Provider- zerwanie umowy przed czasem
    Od: "ROLNIK" <b...@p...fm>

    Witam!
    Mam taki problem, że niepodoba mi się provider u którego mam wykupione
    miejsce na twardym dysku i który utrzymuje moją nazwe domeny. Często pada im
    serwer, słabe połączenie- awarie na poziomie usług darmowych albo i gorzej!
    Czy jeśli chcę zakończyć z nimi umowę przed czasem, to przysługuje mi
    niewykorystana część abonamentu?

    Bartek

  • 2. Data: 2002-10-26 12:55:59
    Temat: Re: Provider- zerwanie umowy przed czasem
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    gorzej!
    > Czy jeśli chcę zakończyć z nimi umowę przed czasem, to przysługuje mi

    A w umowie, ktora akceptowales jak jest? :)