  • Data: 2004-02-21 16:00:26
    Temat: Odp: Prawa syna i żony
    Od: "bubu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powołane wyżej orzeczenie NSA i ta procedura odnosi
    > się do meldowania osób, które faktycznie gdzieś mieszkają (np w
    wynajętym
    > mieszkaniu) ale właściciel z jakichś przyczyn (najcześciej własnej
    > niewiedzy) nie zgadza sie na zameldowanie. Procedura ta słuzy tylko i
    > wyłącznie zapewnieniu aktualności danych w ewidencji ludności.

    No widzisz jak ładnie wyjaśniłeś jakie zadania spełnia ta procedura
    i orzeczenie NSA.
    A cała dyskusja jest o wmeldowaniu się i zamieszkaniu w domu
    jednorodzinnym wbrew woli właściciela tego domu a nie o dopełnieniu
    formalności ewidencyjnych .

    > zamelduje i to wbrew Twojej woli. Bo jak pisałem, zameldowanie to tylko
    > stwierdzenie faktu zamieszkiwania w jakimś lokalu, a nie prawa do
    > zamieszkiwania. Jeżeli mieszkam to i dostanę meldunek, a Ty nie możesz
    nic
    > na to poradzić...

    Jeśli nie masz umowy na zamieszkanie to nie mieszkasz i nie masz meldunku.
    TAK , cały czas jest dyskusja O PRAWIE DO ZAMIESZKANIA .
    Tak wynika z treści od pierwszego postu i intencji autora .