  • 1. Data: 2003-12-09 17:19:04
    Temat: zerwanie umowy kredytowej
    Od: "mdk" <m...@i...pl>

    Wziąłem w banku kredyt pod hipotekę domu. Wartość domu znacznie przewyższa
    wartość kredytu. Co się stanie jeśli przestanę płacić, czy bank zabiera
    wszystko, czy tylko przejmuje i sprzedaje dom, zabiera co swoje a resztę
    oddaje czy jeszcze coś innego.
    Pozdrawiam ,Grzesiek.

  • 2. Data: 2003-12-09 18:28:15
    Temat: Odp: zerwanie umowy kredytowej
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik mdk <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:br505r$61r$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > wartość kredytu. Co się stanie jeśli przestanę płacić, czy bank zabiera
    > wszystko, czy tylko przejmuje i sprzedaje dom, zabiera co swoje a resztę

    Bank doprowadza do licytacji twojego domu i podstawia szwagra
    na niejawną licytację . Szwagier prezesa banku kupuje twój dom za np. 15%
    wartości domu , legalnie !!!!!Ty nadal jesteś dłużnikiem banku a komornik
    kładzie
    łapę na twoje zarobki . Ty nie masz już nawet na adwokata i zamieszkujesz
    pod mostem . Tak stajesz się kimś , kto na zachodzie Europy nazywa się
    "penerem".
    Żona z dziećmi uciekli od ciebie i żyją w ukryciu jeśli nie miałeś
    WCZEŚNIEJ
    "ROZDZIELNOŚCI MAJĄTKOWEJ" .
    Dlaczego nie oglądałeś nigdy w TVP programu red.Jaworowicz ??????
    Bogatsze od ciebie Polonusy przywoziły ze Stanów Zj. majątki ogromne
    a sitwa bankowa najpierw dawała mu kredyty na duże inwestycje a gdy obiekt
    był gotowy w 95 % to nagle żądała natychmiastowego zwrotu całego kredytu
    bankowego. Inwestor był ugotowany a prezes banku przejmował za
    symboliczne
    grosze całą inwestycję . Zgodnie z prawem !!!!!!!!!!!!!!!
    Grzesiu !!!!Zapomnij , że to ty wykiwasz bank nie płacąc rat kredytu
    !!!!!!
    Życzę opamiętania . Bank może ograbić jego własny zarząd ale nie klient
    banku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam , Jacek

  • 3. Data: 2003-12-10 03:05:24
    Temat: Re: Odp: zerwanie umowy kredytowej
    Od: Dan <d...@p...pl>

> [...]
    > Życzę opamiętania . Bank może ograbić jego własny zarząd ale nie klient
    > banku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Spokojnie panie Jacku :)

    Mysle, ze raczej chodzi o problemy finansowe a nie o wykiwanie banku.
    Jezeli tak - to idz do banku porozmawiac - jezeli musisz to nawet kilka
    razy.
    Ale nie pozostawiaj niezaplaconych rat bez reakcji z twojej strony,
    inaczej jeszcze latami bedzie kredyt za toba "chodzil".

    pozdrawiam
    dan

  • 4. Data: 2003-12-10 08:22:40
    Temat: Odp: Odp: zerwanie umowy kredytowej
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

> [...]
    > Ale nie pozostawiaj niezaplaconych rat bez reakcji z twojej strony,
    > inaczej jeszcze latami bedzie kredyt za toba "chodzil".

    Pisząc o wykiwaniu banku nie płacąc rat miałem na myśli kłopoty
    kredytobiorcy ze spłacaniem rat a wskazanie zarządu banku jako tego
    który bezkarnie może ograbić bank miało podkreślić jedynie , że raty
    dłużnik MUSI zapłacić bo będą go ścigać firmy windykacyjne nawet
    z przekroczeniem prawa . Przykłady z życia to potwierdzają.
    Pozdrawiam , Jacek .