    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Komornik mnie sciga... :(
    Date: Sun, 4 Aug 2002 21:07:52 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@62.233.210.6

    Użytkownik Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:p...@4...com..
    .

    > Oczywiście, przyczyną utonięć jest zawsze brak ratownika i zbyt mokra
    > woda, nigdy nieumiejętność pływania i brawura. Naprawdę, genialne.

    nie ZAWSZE, ale dosc czesto, nie uwazasz?? i jesli przynajmniej tego typu
    wypadki mozna ograniczyc, to chyba warto, nie??

    > Całkowity zakaz poruszania się samochodami przecież je zmniejsza?!

    Nie mowimy o zakazie jazdy a o jezdzeniu z odpowiednim zabezpieczeniem.

    > Statystyka powiadasz? Kłamstwo, wierutne kłamstwo i statystyka! Jak to
    > jest np. w przypadku emerytów? Bardzo prosto: pracuje gość sobie przez
    > 40 lat, oddaje pół swojej pensji, w wieku 65 lat nabywa prawo
    > emerytalne (tzn. państwo uznaje, że jest już niezdolny do pracy) a
    > następnie średnio (statystycznie!) przez 2 lata otrzymuje 50% swojej
    > pensji (średnia życia mężczyzny w Polsce to 67 lat). Statystyka
    > powiadasz? Dla mnie jest to okradanie ludzi.

    Jasne, ale jak trafisz do szpitala na wyrostek to ta statystyka placi 120
    pln dniowki za Twoj pobyt a nie Ty.

    > Są sposobem na wyciąganie od ludzi pieniędzy z mandatów za ich nie
    > zapinanie. Nie twierdzę, że zapinanie pasów jest czymś złym, bo tak
    > naprawdę mało mnie to obchodzi, ale obowiązek ich zapinania już tak.
    >
    > Kiedy u nas coś takiego http://sara.pdi.net/pasybez.jpg będzie
    > obowiązkiem pod groźbą kary pieniężnej (może nawet pozbawienia
    > wolności)?

    Przepis jest przepis, nawet jesli TOBIE sie on nie podoba jest obowiazujacy.
    Co do jego slusznosci czy nie, to akurat nie Tobie dyskutowac. Nawet moja
    4-letnia corka WIE, ze nalezy jezdzic w pasach i wie DLACZEGO. Taki
    bezsensowny bunt jaki soba reprezentujesz niczego nie wnosi. Jesli jest
    przepis, a Ty sie do niego nie stosujesz to placisz. To chyba jasne. W inny
    sposob niczego w tym kraju nie wyegzekwujesz.

    Kania