  • 71. Data: 2004-03-05 10:19:35
    Temat: Re: Komornik i MPK
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Mar 2004, bd wrote:
    [...]
    >+ bzdura. komornik nic nie moze zabrac.

    Nie podważam. Ja OT wobec wątku, ale w sprawie uwagi:

    >+ siostra musi byc gdzies zameldowana.
    >+ inaczej nie mogla by korzystac z wielu swiadczen itd. - taki kraj.

    To niech nie korzysta :[ Zameldowana powinna być "w miejscu pobytu" !

    >+ niech wlasciciel lokalu lub glowny najemca zlozy oswiadczenie, ze siostra
    >+ tam nie przebywa i ze nie znacie jej obecnego adresu

    To powinni ją chyba wymeldować, czyż nie ??
    I siostra i właściciel/najemca lokalu popełniają jak rozumiem
    wykroczenie ?

    Reszty nie podważam :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 72. Data: 2004-03-05 12:31:12
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > To niech nie korzysta :[ Zameldowana powinna być "w miejscu pobytu" !

    jest pobyt staly i czasowy. moze czasowo przebywac w innym miejscu i nie
    musi informowac ojca, brata gdzie. :)
    i to nie jest jej wina, ze meldunek jest potrzebny do wielu spraw.

    jak wyzej.

    pozdr.
    marcin

  • 73. Data: 2004-03-05 13:33:05
    Od: "ETC" <etc*delete*@interia.pl>

    > Jest to bardzo hipotetyczna i praktycznie niemożliwa sytuacja

    niemozliwe.
    znam osobiscie czlowieka który po przejsciach z US od 12 lat nie ma nic
    swojego a jeżdzi Porsche i w zeszlym roku dom kupił (ale nie sobie) i w nim
    mieszka.
    a US moze mu nadmuchać.

    --
    ETC

  • 74. Data: 2004-03-05 18:33:56
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Nakaz zapłaty jest wydawany zaocznie (przynajmniej w takich sprawach)

    Niezupelnie... ;-))

    NoMAD

  • 75. Data: 2004-03-05 18:36:46
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > że jesteś niereformowalny więc

    Czy mi sie zdaje czy ty chcesz kogos sprowokowac?...

    > przestań ludziom doradzać bo źle to robisz .
    > Świadomie czy nieświadomie ???

    Swiadomie.
    Wyjasnij mi czym ryzykujesz na tym etapie postepowania odbieraniem poczty za
    kogos innego?

    NoMAD

  • 76. Data: 2004-03-05 18:38:30
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego? O czym swiadczyc ma odebranie takiej
    > korespondencji? Czy siostra nie mogla upowaznic
    > kogos do odobioru korespondencji? Tylko do
    > odobioru korespondencji.

    Co wiecej - wyjezdzajac za granice miala taki obowiazek... ale niektorzy
    (bubu) udaja ze tego nie dostrzegaja...

    NoMAD

  • 77. Data: 2004-03-05 20:07:19
    Temat: Odp: Komornik i MPK
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik NoMAD <n...@W...TO.gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c2ahue$549$...@i...gazeta.pl...

    > Swiadomie.

    Właśnie to widzę .

    > Wyjasnij mi czym ryzykujesz na tym etapie postepowania odbieraniem
    poczty za
    > kogos innego?
    >
    > --

    Wznowieniem sprawy , którym rzucasz kłodę pod nogi siostry po ewentualnym
    powrocie
    a sprawa powinna zmierzać do przedawnienia .

  • 78. Data: 2004-03-05 20:13:21
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik NoMAD <n...@W...TO.gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c2ahuj$549$...@i...gazeta.pl...

    > Co wiecej - wyjezdzajac za granice miala taki obowiazek... ale niektorzy
> [...]
    Nie ma takiego obowiązku . Mam nadzieję , że nie będziesz nigdy prawnikiem
    bo świadomie stwarzałbyś ludziom problemy . Przestań popisywać się swoją
    głupotą .

  • 79. Data: 2004-03-05 21:24:58
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Wznowieniem sprawy , którym rzucasz kłodę pod nogi siostry po ewentualnym
    > powrocie
    > a sprawa powinna zmierzać do przedawnienia .

    Wznowieniem jakiej sprawy? Wyrok zapadl - co chcesz wznawiac? 10 lat po
    prawomocnym wyroku i przedawnione. Obojetnie co komornik bedzie robil - ma
    10 lat.

    NoMAD

  • 80. Data: 2004-03-05 21:38:09
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

> [...]

    Ma. Powinna informowac sad i komornika o kazdej zmianie miejsca
    zamieszkania.
    Jesli tego nie zrobi, a nie poda adresu dla doreczen (osoby upowaznionej do
    odbioru pisma) to pismo wyslana na dotychczasowy adres pozostawia sie w
    aktach sprawy ze skutkiem doreczenia.
    Wiec twierdzenia o tym ze odebranie przez kogos pisma skierowanego do niej
    bedzie skutkowalo domniemaniem odebrania pisma przez nia jest bezsensowne.

    Nie odpowiadasz na pytanie: czym moze grozic na tym etapie postepowania
    skuteczne doreczanie pism do rak osoby upowaznionej do ODBIORU tychze pism?

    >Mam nadzieję , że nie będziesz nigdy prawnikiem
    > bo świadomie stwarzałbyś ludziom problemy . Przestań popisywać się swoją
    > głupotą .

    A ty daruj sobie te uszczypliwosci.

    NoMAD