  • Data: 2003-03-14 16:16:57
    Temat: Re: KOMORNIK
    Od: "Sandra" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4sh5s$ckn$...@n...lublin.pl...
    > Nie jestem prawnikiem ale wynaje mi sie,a nawet mam pewnosc ze nie masz
    > racji.
    Być moze nie sprzeczam się mogę sie mylić ...

    Troche inaczej wyglada kwestia w przypadku stawiajacej to pytanie
    > Moniki,bo ona stwierdzila ze nie posiada umowy najmu i wtedy rzeczywiscie
    ze
    > to sa jej rzeczy musi udowodnic poprzez rachunki lub swiadkow.

    własnie o to miedzy innymi chodzi a ponadto komornik moze zechciec
    zabezpieczyć majatek na poczet dlugów i sprawdzić co nalezy do dłużnika ...

    Natomiast
    > jesli przykladowo wynajmuje mieszkanie na umowe najmu to komornik nie ma
    > nawet prawa wejscia do wynajmowanego przeze mnie mieszkania,chyba ze
    > zadluzenie dotyczy mnie samego.

    zgadza się ma jednak prawo domagać sie od dłuznika opróznienia lokalu celem
    poddania go pod młotek jesli jest własnością dłuznika ...

    Co najwyzej to ma prawo wejsc na komorne
    > ktore zamiast wlascicielowi bede placil komornikowi.J

    a tu sie nie zgodze bo jak wcześniej zauważyłes nie Ty jestes dłuznikiem
    wiec nic tobie nakazać nie może...

    esli nadal twierdzisz
    > ze komornik ma prawo zrobic zajecie na rzeczach wynajmijacego na umowe
    > wynajmu mieszkanie za wierzytelnosci wlasciciela mieszkania to przedstaw
    > konkretnie w oparciu o jakie przepisy prawa.To prawda ze Polska nie jest
    > normalnym krajem,ale na Boga nie siejmy paniki i nie robmy z igiel
    > widlow:-).

    to nie sianie paniki bo daleka jestem od tego ...słyszałes o wynajmowanych
    mieszkaniach z całym uposażeniem ? jestes pewny ,że komornik nie może w
    takim mieszkaniu dokonać egzekucji w obecności dłużnika ?

    Sandra