eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaka kara dla niepełnoletniego za pobicie w obronie własnej? › Odp: Jaka kara dla niepełnoletniego za pobicie w obronie własnej?
  • Data: 2002-11-25 14:58:39
    Temat: Odp: Jaka kara dla niepełnoletniego za pobicie w obronie własnej?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Junior <z...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@a...poleczki.dialup.ine
    tia.pl...
    > 1. Co mi grozi gdybym został uznany za winnego? (jestem nieletni i nigdy
    nie
    > byłem karany)

    to zależy od zebranego materiału w tym przypadku wysłuchania ...
    może zakończyć się upomnieniem, nadzorem kuratora albo tez nadzorem odp.
    rodziców ...myśle,że w tym przypadku jak to opisałes nie grozi ci
    osrodek...w takich sprawach stosuje sie odp.środki wychowawcze gdy one
    zawodzą srodek stosuje sie ostrzejszy ...

    > 2. Czy pierwsza sprawa może być ugodowa?

    nie ma w postępowaniu opiekunczo-wychowawczym pojęcia ugodowa :-)

    Sandra