  • 1. Data: 2003-03-07 22:32:06
    Temat: Hałas w mieszkaniu
    Od: f...@p...onet.pl

    Witam

    Jestem lokatorem mieszkania spółdzielczego, w którym hałas z kaloryferów
    doprowadza mnie do nerwicy.
    Interweniował już sanepid spółdzielnia cos tam zrobiła przy instalacji CO ale
    ztakim skutkiem, że jest jeszcze gorzej.
    To przypomina jakis koszmar śpię w stoperach @
    Czy mam wytoczyć sprawę spółdzielni ????
    Co robić bo oszaleję ?

  • 2. Data: 2003-03-08 10:02:37
    Temat: Re: Hałas w mieszkaniu
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

> [...]
    > ztakim skutkiem, że jest jeszcze gorzej.
    > To przypomina jakis koszmar śpię w stoperach @
    > Czy mam wytoczyć sprawę spółdzielni ????

    Zanim skierujesz sprawę do sądu powszechnego powinieneś
    wykorzystać droge postępowanie wewnątrzspółdzielczego.
    Rzecz w nieprawidłowym ukształtowaniu instalacji
    oraz prawdopodobnie w jej regulacji niewłaściwego rodzaju
    zaworami lub w niewłaściwy sposób.
    Generalnie jest to do usunięcia a domagać sie
    nalezy ekspertyzy odpowiedniego rzeczoznawcy.
    Mozna posiłkować sie lista biegłych sądu okręgowego
    albo poprzez stowarzyszenia naukowo-techniczne.
    Tak ja bym zrobił.
    pzdr,
    JarekM

  • 3. Data: 2003-03-08 11:23:30
    Temat: Odp: Hałas w mieszkaniu
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik Jarosław Matejczuk <j...@j...net> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych
    napisał:4CC40F9F423ADA44B33E2E6448A20921466FC6@jplwa
    nt003.jasien.net...
> [...]
    > nalezy ekspertyzy odpowiedniego rzeczoznawcy.
    > Mozna posiłkować sie lista biegłych sądu okręgowego
    > albo poprzez stowarzyszenia naukowo-techniczne.

    Zajmowałem się zawodowo takimi problemami stąd moje pytania
    o opis hałasu aby móc postawić na odległość właściwą diagnozę usterki .
    W swojej wieloletniej pracy w ciepłownictwie nie jest mi znany
    ani 1 przypadek usunięcia usterki CO rękami sądu .
    Sąd i biegli sądowi NOT-u będą się przez kilka lat przerzucać papierami
    bez rezultatu.
    Tylko opis usterki i właściwa diagnoza , następnie grupowe , pisemne
    domaganie się lokatorów ( taki hałas z inst. CO dotyczy zwykle całej grupy
    lokatorów ) od Spółdzielni usunięcie zdiagnozowanej WŁAŚCIWEJ USTERKI .
    To wszystko dotyczy sytuacji gdy Spółdzielnia nie chce lub nie umie sobie
    poradzić .