  • 1. Data: 2003-03-07 23:03:38
    Temat: pieniadze
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

    Zwaracam sie z zapytaniem w jaki sposob moge odzyskac pieniadze , sytuacja
    wyglada nastepujaco : w pazdzierniku 2002 roku zamieszkalam z grupka ludzi w
    wynajetym mieszkaniu , umowa obejmowalam 6 miesiecy ( do stycznia 2003 ) po
    uplywie miesiaca postanowilam sie przeprowadzic z powodu nie milej atmosfery
    panujacej w domu , niestety nie zostala mi zwrocona zaliczka ktora
    wplacilismy na poczatku , miala ona zostac oddana po uplywie daty zawarcia
    umowy , znajomi z ktorymi mieszkalam zobowiazali sie do poinformowania mnie
    kiedy bede mogla odebrac pieniadze ale niestety mimo moich upomnien o zwrot
    sumy pieniedzy nie zwrocili mi jej . w jaki sospob moge domagac sie zwrotu
    pieniedzy ?

    Agnieszka