  • 1. Data: 2003-03-07 22:30:55
    Temat: Hałas w mieszkaniu
    Od: f...@p...onet.pl

    Witam

    Jestem lokatorem mieszkania spółdzielczego, w którym hałas z kaloryferów
    doprowadza mnie do nerwicy.
    Interweniował już sanepid spółdzielnia cos tam zrobiła przy instalacji CO ale
    ztakim skutkiem, że jest jeszcze gorzej.
    To przypomina jakis koszmar śpię w stoperach @
    Czy mam wytoczyć sprawę spółdzielni ????
    Co robić bo oszaleję ?

  • 2. Data: 2003-03-08 08:49:12
    Temat: Odp: Hałas w mieszkaniu
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
> [...]
    ale
    > ztakim skutkiem, że jest jeszcze gorzej.
    Należy się domyślać , bo nie piszesz , że jest to mieszkanie parterowe ,
    nad wymiennikownią ciepła . Czy jest to hałas pracującej pompy ?
    Czy inny rodzaj hałasu ? Ogrzewanie parowe czy wodne ?
    Wbrew pozorom to nie są śmieszne pytania , mają na celu wysondowanie czego
    możesz domagać się od spółdzielni jako właściciela budynku .

  • 3. Data: 2003-03-08 09:10:12
    Temat: Re: Hałas w mieszkaniu
    Od: "Kafar" <k...@w...pl>

    : Wbrew pozorom to nie są śmieszne pytania , mają na celu wysondowanie czego
    : możesz domagać się od spółdzielni jako właściciela budynku .
    no przeciez ona zaraz oszaleje i chce sie toczyc, nie widzisz ?! ;) to jest
    najwazniejsze przeciez ;)))

  • 4. Data: 2003-03-11 08:17:06
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > Należy się domyślać , bo nie piszesz , że jest to mieszkanie parterowe ,
    > nad wymiennikownią ciepła . Czy jest to hałas pracującej pompy ?
    > Czy inny rodzaj hałasu ? Ogrzewanie parowe czy wodne ?

    U mnie np, 'strzelaja rury' w bloku. Da sie cos z tym zrobic ?

    Fantom