    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Alimenty
    Date: Sun, 12 Jan 2003 10:48:52 +0100

    Użytkownik Leander <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avr950$kmr$...@n...tpi.pl...
    > Sandra napisał:

    Jestem, niestety, w tej sytuacji gdzie moja "Byla" ma
    > nieograniczony dostep do moich dochodow (ZUS) i skwapliwie z tego
    > korzysta-ciekawe gdzie ochrona danych?

    hm czyli dług wobec SP...to też można ukrucić no chyba,ze ma bezpośredni
    kontakt w ściąganiu danych ...

    Gdy tylko wzrosnie mi zarobek,
    > zaczynam splacac dlugi i wychodzic na prosta, dostaje pozew o podwyzke
    > alimentow i wszystko zaczyna sie odnowa. Ciekawe, ze jest to zawsze 60%
    > tego, co zarobie.

    dlaczego nie postawisz się sądowi argumentując właściwie odpowiadajac na
    doręczony pozew /przedlożenie dowodów itp/ ,że
    60 % jest kwotą krzywdzącą i nie jest to spowodowne kosztami poniesionymi
    na dziecko tylko jej złośliwość...

    Zastanawiam sie, czy aby na pewno pokrywam tylko
    > potrzeby dziecka...

    a to powinieneś wiedzieć przy następnym podwyższeniu domagaj się przedst.
    wydatków na dziecko ,które by dawału 60% + % /zobowiązanie matki do
    alimentacji/ = 60% + %

    > Widocznie tak musi byc, facet to zawsze dran!

    niekoniecznie...ale z tego co piszesz to jak potulny baranek sie zgadzasz na
    pewne jej złożenia więc postaw sie walcz o to co uważasz za słuszne ...

    > Dzieki za informacje, jestes bardzo mila i potrafisz pocieszyc :)

    myślisz ,ze to kwestia pocieszenia?

    na pozew odpowiada się odp. na pozew...
    przy krzywdzącym orzeczeniu składa sie apelacje w przypadku zaniedbania
    terminu do złozenia apelacji droga jest otwarta
    można złożyć o zmiane orzeczenie czyli /o obniżenie zasądzonych alimentów
    podpierajac swoje racje dowodami /.

    Sandra