  • Data: 2003-01-13 14:54:20
    Temat: Re: Alimenty
    Od: Leander <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Surowiec napisał:

    > : zartujesz? przyciez z gory wiadomo, ze to tylko on nie chce pracowac...
    >
    > Po co to przynudzanie:
    >
    > przyglądałem się dokładnie wyżej opisanej sprawie.
    > Chociaż osobiście nie uważam, że wśród sędziów szaleje korupcja, to przy tej
    > jednej konkretnej miałem poważne wątpliwości co do bezstronności sądu.
    > Ale i tak się udało, tylko dzięki umiejętnemu wykorzystaniu przepisów prawa.
    >
    > Więc nie pisz, że "i tak wiadomo", bo nawet coś takiego trzeba udowodnić" :)
    >
    > pozdrawiam

    Ciekawe i pouczajace. Piszac "z gory wiadomo, ze to tylko on nie chce
    pracowac..." mialem na mysli alimenty, ktorych wysokosc jest zasadzona
    nie od faktycznego dochodu lecz mozliwosci w danym zawodzie. Moge
    przytoczyc przyklad kolegi, ktory bedac na zasilku dostal 400 zl,
    przykladow jest wiele wystarczy poczytac na stronach.