    From: "Piotr \(Pogar\) Gardy" <p...@c...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa wypłaty odszkodowania z OC
    Date: Thu, 5 Dec 2002 11:09:27 +0100

    Mialme podobnie z tym ze chcialme odszkodawanie za zalozenie nowego
    sterownika zaplonu do CC 900 (z polisy AC) (poprzedni zostal po prosu
    skradziony spod maski), nowy sterownik to 960 zl.
    Napisalem wiec pismo do Rzecznika Praw Ubezpieczonych i Komijsi Nadzoru
    Ubezpieczen - po tygodniu przyslali kase. :)
    Pozdr.

    --
    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org