  • 11. Data: 2009-12-01 15:58:44
    Temat: Re: Odmowa wydania kopii dokumentu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Dec 2009, Michał Gut wrote:

    > no wlasnie - gdzie ich obowiazki spisane? bo wiem ze maja obowiazek na
    > wezwanie wydac pisemna odmowe ale gdzie szukac podstawy prawnej?

    Art.14 KPA:
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-postepowani
    a-administracyjnego-1_2_118.html

    > musza wydac odmowe od reki czy maja jakis czas na zastanowienie?:)

    W praktyce mają czas, skoro (sam) występujesz pisemnie.
    ŚCIŚLE rzecz biorąc, *po* wydaniu decyzji odmownej (ustnie) powinni
    ją potwierdzić na piśmie "niezwłocznie", ale z braku świadków będzie
    problem w udowodnieniu że *wcześniej* właśnie taką (odmowną, w rozumieniu
    "w tym o odmowie wszczęcia postępowania) decyzję wydali.
    "Temu Panu nikt nie wydał ustnie decyzji, to jakieś nieporozumienie" :P

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2009-12-01 16:01:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    ...@n...onet.pl

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^
    > To sie zawiera w cytowanym paragrafie, czy to Twoja wykładnia tego przepisu?

    A sprawdź sobie:
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-postepowani
    a-administracyjnego-1_2_118.html
    interpretację "interesu prawnego" już gdzie indziej:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Interes_prawny

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2009-12-01 17:32:12
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

> [...]
    > "w tym o odmowie wszczęcia postępowania) decyzję wydali.
    > "Temu Panu nikt nie wydał ustnie decyzji, to jakieś nieporozumienie" :P

    ale skoro nie odmawiaja to znaczy ze zgadzaja sie wydac kwit, udzielic
    informacji czy co tam interesant..znaczy petent:) chciał

    czyli nasze na wierzchu.

    jesli zrozumialem niezwlocznie to znaczy nie odchodze od okienka i panienka
    pisze pismo a inny klienci...petenci sla na mnie szereg twórczych
    inwektyw:)tak?

  • 14. Data: 2009-12-01 19:15:15
    Od: spp <s...@o...pl>

    > jesli zrozumialem niezwlocznie to znaczy nie odchodze od okienka i panienka
    > pisze pismo a inny klienci...petenci sla na mnie szereg twórczych
    > inwektyw:)tak?

    Ostatnio 'bez zbędnej zwłoki' oznaczało coś 600 dni. ;)

    --
    spp

  • 15. Data: 2009-12-01 19:32:24
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    700380.3868@quad
    *Gotfryd Smolik news* napisał(-a):

> [...]
    > http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-postepowani
    a-administracyjnego-1_2_118.html
    > interpretację "interesu prawnego" już gdzie indziej:

    Ok, teraz już wiem. Ale chyba nie jest sprawą gryzipiórka
    przewartościowywać, czy i jaki ma interes prawny petent. Albo mówiąc
    inaczej: nic mu do tego. Jakby miał zły dzień bo mu mleko wykipiało, to
    mógłby uznać że nie ma interesu prawnego i nie wyda.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 16. Data: 2009-12-01 20:51:00
    Od: kuba <p...@o...pl>

    p...@p...fm pisze:

> [...]
    > zastosowanie - petent nie jest zainteresowany stwierdzeniem, że istotnie pojazd
    > zarejestrował, ale żąda konkretnie kopii dokumentu.

    Podałem kilka rozwiązań, które mogły by mieć zastosowanie. Moim zdaniem
    te o wydawaniu zaświadczeń jak najbardziej tak (choć też uważam, że tryb
    wydania odpisu jest lepszy); przyjąłem także, że petent ma jakiś interes
    prawny, a nie tylko chciałby sobie to powiesić w ramce nad łóżkiem :)

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 17. Data: 2009-12-03 23:20:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Dec 2009, Michał Gut wrote:

    > ale skoro nie odmawiaja to znaczy ze zgadzaja sie wydac kwit

    Kiedy oni "politycznie odmawiają", czyli mówią ze nie, ale nie
    napiszą że nie ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2009-12-03 23:24:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Dec 2009, Big Jack wrote:

    > Ok, teraz już wiem. Ale chyba nie jest sprawą gryzipiórka
    > przewartościowywać, czy i jaki ma interes prawny petent.

    IMVHO były właściciel po prostu ma interes prawny w dysponowaniu
    dokumentami dotyczącymi okresu kiedy był właścicielem.
    "Może się przydać".

    > inaczej: nic mu do tego. Jakby miał zły dzień bo mu mleko wykipiało, to
    > mógłby uznać że nie ma interesu prawnego i nie wyda.

    Właśnie to usiłuje zrobić ;)

    pzdr, Gotfryd