  • 21. Data: 2009-12-11 22:31:17
    Temat: Re: Odmowa sprzedaży osobie bez telefonu, czy legalna?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    cef pisze:
    > A musi?

    A na jaki temat rozmawiamy?

    > To też niepełnosprawni.

    No i? Mam obowiązek poruszania w dyskusji wszystkich rodzajów
    niepełnosprawności?

    > Chyba nawet rozumiem dlaczego podjąłeś ten wątek.

    PLONK.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2009-12-11 22:47:50
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > PLONK.

    Tristan się rozkręca ;-)

    Piotrek

  • 23. Data: 2009-12-11 22:54:47
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > PLONK.

    Eee, tam.
    Posiedzę w KF znowu jakiś czas i się stęsknisz :-)

  • 24. Data: 2009-12-11 22:56:08
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-11 23:29, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > Do głuchego? Niemowy? Weź się skup, bo ci piana oczy zasłania.

    Tobie zasłania.
    Niewidomy bez problemu porozmawia przez telefon, głuchy, niemy
    lub głuchoniemy może skomunikować się za pomocą SMSa.

    > Oczywiście. A głuchy to do piachu. W końcu nie pasuje do wzorca 21
    > wieku. Idź się lecz. PLONK.

    Jaki głuchy ?
    Zrobiłeś z siebie idiotę to teraz odkręcasz kota ogonem.
    Znam osobiście człowieka głuchoniemego, korzysta z komórki
    z wibracją. Komunikuje się przy pomocy SMSów.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2009-12-12 06:55:15
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11.12.2009 23:56), RadoslawF wrote:

    > Tobie zasłania.
    > Niewidomy bez problemu porozmawia przez telefon, głuchy, niemy
    > lub głuchoniemy może skomunikować się za pomocą SMSa.

    Ok ... powiedz mi co ma głuchoniemy zrobić jak mu dzwoni telefon, np. z
    numeru zastrzeżonego albo stacjonarnego w takiej sytuacji?

    p. m.

  • 26. Data: 2009-12-12 08:15:43
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    mvoicem wrote:

    > Ok ... powiedz mi co ma głuchoniemy zrobić jak mu dzwoni telefon, np.
    > z numeru zastrzeżonego albo stacjonarnego w takiej sytuacji?

    A Ty co byś zrobił w takiej sytuacji?
    Miałbyś ustawioną możliwość przekierowania do osoby słyszącej?
    Czy odpowiedni komunikat w poczcie?

  • 27. Data: 2009-12-12 08:36:42
    Od: BK <b...@g...com>

    On 11 Gru, 21:10, Rowerex <r...@o...pl> wrote:

    > Osobiście bym to podciągnął pod dyskryminację, ale co mi tam ;-) Skoro
    > sklep nie sprzedaje "nie posiadającym telefonów", to idąc dalej,
    > mógłby też nie sprzedawać łysym, niskim, cyganom czy murzynom... :P
    >
    > Pozdr-
    > -Rowerex

    I ta bezczelna dyskryminacja ludzi bez internetu przez sklepy
    internetowe.

  • 28. Data: 2009-12-12 08:53:10
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    > Ok ... powiedz mi co ma głuchoniemy zrobić jak mu dzwoni telefon, np. z
    > numeru zastrzeżonego

    Ja nie odbieram zastrzeżonych.

    > albo stacjonarnego w takiej sytuacji?

    a co to za różnica? czy ktoś mu dzwoni z komórki czy stacjonarnego?

    --
    Irokez

  • 29. Data: 2009-12-12 09:56:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 12 Dec 2009, Irokez wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > a co to za różnica? czy ktoś mu dzwoni z komórki czy stacjonarnego?

    Dość trudno posłać SMSa z wyjaśnieniem ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2009-12-12 10:28:53
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 12 Dec 2009 09:15:43 +0100, cef napisał(a):

    > Czy odpowiedni komunikat w poczcie?

    Spotkałem się z komunikatem:
    "telefon osoby głuchoniemej, kontakt tylko za pomocą SMS." komunikat
    włączał się po 5 sek. da się ustawić

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/album2/Pruszkow/slides/Pruszkow
    _k_Warszawy_20070930-32.php