  • 11. Data: 2009-12-11 20:15:48
    Temat: Re: Odmowa sprzedaży osobie bez telefonu, czy legalna?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Dominika pisze:
    > sluchaj wez zadzwon tej formy kurierskiej

    hihihihi... Zadzwoń, hihihihi.... Przecie dowcip polega na tym, żeby nie
    było dzwonienia. Że ta osoba nie posługuje się telefonem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2009-12-11 20:17:34
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    >Że ta osoba nie posługuje się telefonem.

    Ale Internetem się chyba posługuje, pytanie jest w stanie zadać firmie.

  • 13. Data: 2009-12-11 20:20:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:

    > Ale Internetem się chyba posługuje, pytanie jest w stanie zadać firmie.

    No to zadała. Odpowiedź przyszła: ,,Problem tylko w tym, że kurier,
    który dostarcza przesyłkę potrzebuje numeru telefonu, aby się z Panem
    skontaktować i nie przyjmie paczki, jeżeli takiego numeru nie otrzyma.
    Proszę o numer.'' Jaki to kurier nie wiadomo, a taka przepychanka pewnie
    potrwa do świąt i tyle będzie z zamówienia.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2009-12-11 20:42:28
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Proszę o numer.'' Jaki to kurier nie wiadomo, a taka przepychanka pewnie
    > potrwa do świąt i tyle będzie z zamówienia.

    Wiadomo, jest podana w regulaminie, podobnie jak konieczność podania
    adresu e-mail i numeru telefonu.
    A regulamin jest dostępny z każdej strony serwisu.

  • 15. Data: 2009-12-11 20:54:39
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No jest to niewątpliwie dyskryminacja niepełnosprawnych, bo przecie
    > głuchy czy niemowa telefonu nie posiada, ale zamawiać przez internet
    > chyba może?

    Twoje myślenie jest stereotypowe.
    Myślisz, że głuchy czy niemowa nie potrafi wysłac sms?
    A niewodomy nie umie wybrac numeru?

  • 16. Data: 2009-12-11 21:30:44
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    cef pisze:
    > Twoje myślenie jest stereotypowe.
    > Myślisz, że głuchy czy niemowa nie potrafi wysłac sms?

    No i? Co to zmienia w wzmiankowanej sytuacji?

    > A niewodomy nie umie wybrac numeru?

    A coś pisałem o niewidomych?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 17. Data: 2009-12-11 21:47:17
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-11 22:30, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > No i? Co to zmienia w wzmiankowanej sytuacji?

    Nic. Są wzorcowo działające firmy kurierskie gdzie kurier zanim
    podjedzie dzwoni i pyta czy może przyjechać.
    Odbieranie przesyłki od takiej firmy jest łatwe i przyjemne.
    I nagle się okazuje że jak się trafi idiota lub zamawiający
    z jakąś fobią taka firma staje się złem wcielonym.
    Bo w w 21 wieku wymaga aby odbierający miał telefon i
    potrafił go odebrać. Co jak wiadomo jest tylko i wyłącznie
    szykanowaniem głuchych, ślepych, kretynów oraz dotkniętych
    fobią niepodawania numeru telefonu.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-12-11 22:15:28
    Od: BartekK <s...@N...org>

    > sklep internetowy www.newmedia-art.pl odmawia sprzedaży osobie bez
    > telefonu. Osoba ta zamówiła towar, zapłaciła natychmiast przelewem, a
    > jednak sklep wysyła mejle z żądaniem podania telefonu, argumentując to
    > następująco: ,,Problem tylko w tym, że kurier, który dostarcza przesyłkę
    > potrzebuje numeru telefonu, aby się z Panem skontaktować i nie przyjmie
    > paczki, jeżeli takiego numeru nie otrzyma. Proszę o numer.''.
    to wystarczy im odpowiedzieć "Po co telefon osobie głuchoniemej?" ;) I
    niech próbują nie sprzedać osobie niepełnosprawnej...

    > Czy takie żądanie kuriera/sklepu jest zasadne prawnie?
    Wg mnie nie.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 19. Data: 2009-12-11 22:24:45
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > No i? Co to zmienia w wzmiankowanej sytuacji?

    A musi?

    > A coś pisałem o niewidomych?

    To też niepełnosprawni. Chyba nawet rozumiem dlaczego podjąłeś ten wątek.

  • 20. Data: 2009-12-11 22:29:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    RadoslawF pisze:

    > Nic. Są wzorcowo działające firmy kurierskie gdzie kurier zanim
    > podjedzie dzwoni i pyta czy może przyjechać.

    Do głuchego? Niemowy? Weź się skup, bo ci piana oczy zasłania.

    > Bo w w 21 wieku wymaga aby odbierający miał telefon i
    > potrafił go odebrać.

    Oczywiście. A głuchy to do piachu. W końcu nie pasuje do wzorca 21
    wieku. Idź się lecz. PLONK.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek