eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa naprawy gwarancyjnej komputera › Odmowa naprawy gwarancyjnej komputera
  • Data: 2010-05-20 16:12:46
    Temat: Odmowa naprawy gwarancyjnej komputera
    Od: Laphroaig <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Mam problem z niesolidnym serwisem. Chodzi o komputer Toshiba, historai
    jest nastepujaca:
    - Komputer kupiony ok 3 miesiace temu w sklepie komputerowym w katowicach
    - po miesiacu zepsul sie zalilacz, kotry zostal wymieniony na nowy (brak
    jakiejkolwiek dokumentacji w tej sprawie, serwis nie wydal zadnego
    potwierdzenia wykonania naprawy)
    - po kilku dniach uzytkowania (z "nowym" zasilaczem ) komputer ulegl
    uszkodzeniu (dym i swąd)
    - komp. zostal odeslany do serwisu Toshiby do Gdanska
    - po kilku dniach przyszla odpowiedz, ze uszkodzenie nastapilo z winy
    uzytkownika (przepiecie w sieci, troche dziwne przepiecie bo zasilacz
    sie nie uszkodzil tylko komputer!) i ze odesla komp po zaplaceniu 170
    PLN za zdiagnozowanie i kuriera.
    - w ocenie serwisu naprawa kosztowalalby 1300 PLN (cena kompa 2300)


    Oczywiscie nie moge zaakceptowac decyzji serisu i zastanawiam sie co
    powinienem robic dalej, W jaki sposob wymoc naprawe komutera?
    Jakie kroki powinienem podjac?
    Poki co to napisalem do serwisu o pisemna decyzje odmowy naprawy
    gwarancyjnej.


    --
    pozdr
    Wojtek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1