  • 1. Data: 2002-04-14 18:36:29
    Temat: Dz. U. z www
    Od: Piotr Terpiłowski <p...@a...net>

    Mam pytanie: na jakiej stronie www są opublikowane Dzienniki Ustaw,
    obejmujace możliwie najwięcej lat poprzednich?. Do tej pory znalazłem
    tylko lata 1995-2002 na www.lex.pl
    --
    Pozdrawiam - Piotr Terpiłowski

  • 2. Data: 2002-04-14 20:56:03
    Temat: Re: Dz. U. z www
    Od: "Marcin" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik "Piotr Terpiłowski" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie: na jakiej stronie www są opublikowane Dzienniki Ustaw,
    > obejmujace możliwie najwięcej lat poprzednich?. Do tej pory znalazłem
> [...]

    Pozdrawiam.
    Marcin Will

  • 3. Data: 2002-04-15 10:21:05
    Od: Romek Bieda <r...@i...pl>

    On Sun, 14 Apr 2002 18:36:29 GMT, Piotr Terpi?owski

    >Mam pytanie: na jakiej stronie www s? opublikowane Dzienniki Ustaw,
    >obejmujace mo?liwie najwi?cej lat poprzednich?. Do tej pory znalaz?em
    >tylko lata 1995-2002 na www.lex.pl

    zobacz na www.sejm.gov.pl
    Romek