  • 1. Data: 2003-07-24 09:50:09
    Temat: Oddelegowanie pracownika do firmy zewnętrznej.
    Od: "Rafał" <y...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    pracodawca A poinformował pracownika że ma stawić się do pracy w firmie B.
    Pracownik ma umowę na czas nieokreślony z firmą A.
    Firma B wykonuje dla fimy A projekt, jednak nieposiada specjalistycznej wiedzy
    z pewnej dziedziny.
    Pracownik ma podlegać kierownictwu firmy B, wyniki jego pracy będą
    potraktowane jako wyniki pracy firmy B.
    Dla pracownika zmieni się miejsce i czas pracy.

    Mam pytanie do powyższego:
    Czy pracownik ma prawo domagać się czegokolwiek od swojego pracodawcy?
    Wiem tylko że pracodawca może przenieść pracownika na inne stanowisko na 3
    miesiące bez jego zgody - jak jest w tym wypadku?

    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 2. Data: 2003-07-24 10:23:36
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Mam pytanie do powyższego:
    > Czy pracownik ma prawo domagać się czegokolwiek od swojego pracodawcy?

    Zatrudnienia przez A zgodnie z zawartą umową. Zawarcia umowy z pracodawcą B.
    Ewentualnie urlop bezpłatny u A w celu wykonania pracy u innego pracodawcy B.
    Ale generalnie zawarcia umowy z B i brania od niego kasy. Np. Weź zlecenie od B
    i wykonaj tę robotę dla nich, a u A rób nadal to co robisz.

    > Wiem tylko że pracodawca może przenieść pracownika na inne stanowisko na 3
    > miesiące bez jego zgody - jak jest w tym wypadku?

    Stanowisko tak, ale do innego pracodawcy - w życiu.

    Paweł

  • 3. Data: 2003-07-24 10:56:35
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

> [...]
    > i wykonaj tę robotę dla nich, a u A rób nadal to co robisz.

    > Stanowisko tak, ale do innego pracodawcy - w życiu.

    Hmmm
    tak sobie czytam i po co takie machnacje ?
    Coz ta firma A sie tak ukrywa ?
    Robi coś złego ? Czy tego poprostu wymaga
    charakter jej dzialalnosci.

    Tomek