  • 1. Data: 2003-07-24 09:10:07
    Temat: Szukam prawnika
    Od: "Grzegorz Skurjat" <g...@w...pl>

    Witam,

    Który doskonale czuje sie w dziedzinie prawa autorskiego (chodzi dokładnie o
    licencjonowanie Microsoft).

    Proszę pisać na adres: g...@w...pl

    --
    gs

  • 2. Data: 2003-07-24 09:38:54
    Temat: Re: Szukam prawnika
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny Grzegorz Skurjat g...@w...pl popełnił następującą
    wiadomość bfo7qc$eqh$...@a...news.tpi.pl:

    > Który doskonale czuje sie w dziedzinie prawa autorskiego (chodzi
    > dokładnie o licencjonowanie Microsoft).

    No jeden ekspert jest ale ja nie wiem czy mogę polecić ;)

    --
    Olgierd
    http://www.raf256.com/buzdygan/

  • 3. Data: 2003-07-24 09:59:12
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wielce Czcigodny Grzegorz Skurjat g...@w...pl popełnił następującą
    > wiadomość bfo7qc$eqh$...@a...news.tpi.pl:

    > No jeden ekspert jest ale ja nie wiem czy mogę polecić ;)

    Polec mi moze Microsoft bedzie mial troche olywy w glowie
    i sie dogada bo jak bedzie scigal kazdego co mu ukradl
    wlasnosc intelektualna to zrazi do siebie spolecznstwo
    i nikt nie bedzie chcial z nim gadac a co dopiero
    cos z nim wspolnie jako partner robic (kupic licencjonowany
    program i dac zarobic) ale coz .... kazdy ma swoje priorytety.
    Jednak chyba "Maly Miekki" nie jest taki gupi skoro
    tylu ludzi ma jego nielegalne kopie i jeszcze zyje i dalej
    uzywa takich nielegalnych.

  • 4. Data: 2003-07-24 11:02:03
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Skurjat" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Który doskonale czuje sie w dziedzinie prawa autorskiego (chodzi dokładnie
    > licencjonowanie Microsoft).
    >
    > Proszę pisać na adres: g...@w...pl

    jak napisze do Ciebie pseudoprawnik Arnold Buzdygan, to wiedz, że on się zna
    na prawie, ale nie polskim.
    Z jego radami możesz się potem długo niewytłumaczyć.
    Znak rozpoznawczy.Jeździ trabantem.

  • 5. Data: 2003-07-24 11:07:21
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Tomasz Stawarz" [...]

    > Jednak chyba "Maly Miekki" nie jest taki gupi skoro
    > tylu ludzi ma jego nielegalne kopie i jeszcze zyje i dalej
    > uzywa takich nielegalnych.

    Malutki mieki wie doskonale, ze bez pirackich kopii dawno byloby "po nim".

    Piraci chronia go przed konkurencja, bo po co instalowac tani program,
    skoro mozna miec darmowy MS i to zgodny z tym licencjonowanym....

    Pamietam (i ile ten Niemiec znow ne splatal mi figla) nawet jedna taka
    licencje MS
    ktora pozwalala zainstalowac w domu office temu, kto mial go w pracy
    (jena kopie)
    Boguslaw