  • 11. Data: 2006-04-03 19:39:23
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych - ksiazki telefoniczne
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "jasiek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1144090638.106032.179370@g10g2000cwb.googlegrou
    ps.com...

    > sprobuj to zrobic w momencie kiedy operator nie ma wolnych
    > numerów w danym rejonie, a Tobie telefon jest potrzebny
    > non-stop...

    Operator _zawsze_ ma wolne numery w danym rejonie.
    Jeżeli twierdzi, że ich nie ma, to po prostu kłamie.

    Piotr

  • 12. Data: 2006-04-03 20:16:42
    Od: "Z-Marcin" <z...@n...o2.pl>

    "PiotRek"
    > Operator _zawsze_ ma wolne numery w danym rejonie.
    > Jeżeli twierdzi, że ich nie ma, to po prostu kłamie.

    I ja mam się z nimi spierać i im to udowadniać ?
    I biegać piętnaście razy do punktu i telefonować dwadzieścia razy ?
    I tak nic nie załatwić ?
    Nie, dziękuję...

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 13. Data: 2006-04-03 23:29:09
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Z-Marcin" <z...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > I ja mam się z nimi spierać i im to udowadniać ?
    > I biegać piętnaście razy do punktu i telefonować dwadzieścia razy ?

    Moment, ale czy operator powiedział Ci, że nie ma wolnych
    numerów, czy tak tylko sobie teraz teoretyzujesz?

    Piotr