  • 1. Data: 2006-04-02 01:13:36
    Temat: Wyjazd dziecka do Anglii
    Od: anniya <s...@o...pl>

    moja siostra z mężem jest zagranicą i tam pracują ich córa jest w
    Polsce... czy mój brat może spokojnie przewieźć siostrzenice do Anglii,
    jeśli ta posiada paszport? czy nie będą wymagane inne dokumenty?
    siostrzenica ma 3 lata.

  • 2. Data: 2006-04-02 09:13:17
    Temat: Re: Wyjazd dziecka do Anglii
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "anniya" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Polsce... czy mój brat może spokojnie przewieźć siostrzenice do Anglii,
    > jeśli ta posiada paszport? czy nie będą wymagane inne dokumenty?

    Ten watek juz byl wczoraj poruszany:

    Witam
    > Jestesmy para pracujaca za granica i chcemy sciagnac do nas nasze male
    > dziecko. Problem w tym ze przylece po nie sam. I tu mam pytanie - jakie
    > formalnosci trzeba dopelnic aby moc samemu wyleciec z dzieckiem za
    > granice? Przeciez moze powstac podejrzenie ze chce je wywiezc, porwac czy
    > cos... Sa jakies gotowe kwitki ktore musi podpisac matka, że wyraza zgode
    > itp?
    > pzdr
    > RadekA

    Mozesz zawsze zabrac ze soba dziecko za granice, jak ci matka nie zabroni
    zabierajac dziecka paszport. Pisemnej zgody zaden rodzic nie musi udzielac.
    Jesli dziecko porwiesz bez wiedzy matki, to masz wieksze szanse, ze
    przegrasz opieke nad dzieckiem i bedziesz musial je matce zwrocic.

    boukun

  • 3. Data: 2006-04-02 09:18:27
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jesli dziecko porwiesz bez wiedzy matki, to masz wieksze szanse, ze
    > przegrasz opieke nad dzieckiem i bedziesz musial je matce zwrocic.

    W przypadku siostrzenicy, moga wystapic problemy na granicy.

    boukun

  • 4. Data: 2006-04-02 09:52:43
    Od: anniya <s...@o...pl>

    boukun napisał(a):

    > W przypadku siostrzenicy, moga wystapic problemy na granicy.

    no właśnie chodzi mi o sprawę siostrzenicy (bo ojcem na pewno nie jestem).

    czy może się skończyć w ten sposób, że nie będzie można jej przewieźdź
    bez obecności/pisemnej zgody rodzica?

    pozdrawiam
    a.

  • 5. Data: 2006-04-02 09:57:37
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    >
    > czy może się skończyć w ten sposób, że nie będzie można jej przewieźdź bez

    Z tego co wiem, to nie powinno byc przeszkod. Na granicy wszyscy sa
    monitorowani i paszporty sa czesto skanowane. W twoim przypadku moga wasze
    dane zeskanowac na komputer, z ktorego dane moze caly swiat odczytac.
    Niech wypowiedza sie inni moze na ten temat.

    boukun