  • 1. Data: 2008-02-18 15:00:35
    Temat: Ochrona danych osobowych, czy Panie nie nadinterpretowuja przepisów?? Trudna sprawa :/
    Od: "xlx" <x...@o...pl>

    Witam,
    mojej klatce mieszka chory badź mocno przewrazliwiony sąsiad piszący na wszystko
    i wszystkich skargi do społdzielni, trafiło chyba i na mnie... :( czy jeśli jest
    na mnie skarga, mam prawo ją obejrzeć? Panie w społdzielni poinformowały mnie,
    że jest na mnie skarga, ale nie mogą jej pokazać, bo tam są dane składającego, a
    jest ochrona danych osobowych. Po długiej rozmowie powiedziały tylko, że pisze
    tam, ze mam 7 samochodow i wszystkie parkuje pod blokiem zajmujac miejsca
    parkingowe innym :/ bylem w szoku :/ chce ta sprawe wyjasnic. powiedziec ze jeli
    cos do mnie maja, to zeby przyszli porozmawiac, a nie pisali skargi.. nawet moze
    wystapie o znieslawienie, bo to jest bzdura, a nie pozwole, zeby na mnie ktos
    wymyslal bzdury... chce wiedziec co tam dokladnie pisze i kto ja zlozyl, skarga
    dotyczy mnie, wiec powinienem miec prawo chyba... domyslam sie tylko, ze to
    tamten sasiad, ale nie mam pewnosci, a chcialbym to wyjasnic... bo spoldzielnia
    nie zgodzila sie na radzie spoldzielni skonfrontowac nas, chociaz maja do tego
    prawo :( Jak sie dowiedziec co tam pisze i czy moge sie dowiedziec kto ja
    napisal, na jakie przepisy sie powolac??
    Pozdrawiam,
    xlx

  • 2. Data: 2008-02-18 18:06:53
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    xlx wrote:

> [...]
    > prawo :( Jak sie dowiedziec co tam pisze i czy moge sie dowiedziec kto ja
    > napisal, na jakie przepisy sie powolac?? Pozdrawiam,

    Pytanie pomocnicze: jeżeli ktoś się poskarży na ciebie do swojej mamy
    (powiedzmy pisemnie), to czy jego mama ma obowiązek ci skargę pokazać
    (jeżeli na piśmie) lub odtworzyć (jeżeli nagrała?). Na jakie przepisy
    możesz się powołać?

    p. m.

  • 3. Data: 2008-02-18 20:45:26
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Mon, 18 Feb 2008 19:06:53 +0100, mvoicem napisal/napisala:
    > (jeżeli na piśmie) lub odtworzyć (jeżeli nagrała?). Na jakie przepisy
    > możesz się powołać?

    Na kod DNA, 3 w rzedzie hromosom.

    --
    * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
    GG: 70701

  • 4. Data: 2008-02-19 05:57:18
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    > (powiedzmy pisemnie), to czy jego mama ma obowiązek ci skargę pokazać
    > (jeżeli na piśmie) lub odtworzyć (jeżeli nagrała?). Na jakie przepisy

    pytanie pomonicze jest inne, czy on sie ta skarga powinien przejmowac,
    odpowiedz: nie

    zarowno spoldzielnia jak i skarzacy moga soebie ta skarge wlozyc gdzie maja
    fantazje, a pytajacy powinien to olac i wogole sie nie przejmowac

  • 5. Data: 2008-02-19 12:08:24
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Dla porównania we wspólnocie mieszkaniowej nie ma ochrony danych osobowych innych
    właścicieli przed właścicielami (ale
    jest przed osobami trzecimi), bo właściciele muszą realizowac swoje prawa okreslone w
    ustawie o własności lokali.
    Jak poszukasz, to znajdziesz w sieci takie stanowisko generalnego inspektora ochrony
    danych osobowych.
    Spróbuj uzyć w spółdzielni.
    Spółdzielnie to pokomunistyczne folwarki, moze ktoś wynajdzie bezposredni przepis na
    te spółdzielcze biurwy??
    JaC

    -----