  • 1. Data: 2003-04-03 06:46:33
    Temat: Ochrona danych osobowych
    Od: havranek <U...@p...onet.pl>

    Witam!
    Jestem tu po raz pierwszy. Przejrzalem grupe pod katem interesujacego
    mnie tematu i niestety nie znalazlem odpowiedzi, wiec moze ktos bedzie
    kompetentny, aby odpowiedziec na pare pytan.
    Otoz otrzymalem przesylke od polskiej firmy, z super oferta, ktora juz
    na kilometr pachnie oszustwem, ale nie to jest najistotniejsze.
    Wazniejsze jest to, skad nadwaca wzial moj adres. W stopce listu jest
    informacja o przetwarzaniu danych (moim zdaniem dosc kuriozalna - takiej
    jeszcze nie widzialem!) oraz wskazane jest zrodlo skad pochodza moje
    dane: jest to jakas firma "XY" z Nikozji!!! Nie przypominam sobie, abym
    udostepnial moje dane teleadresowe na Cypr!
    Czy moge w jakis sposob dochodzic naruszenia mojej prywatnosci?
    Przypuszczam, ze firma z Nikozji jest fikcyjna (a i pare informacji w
    przeslanej do mnie ofercie tez jest nieprawdziwych). Jakie mam szanse,
    ewentualnie do kogo sie zwrocic?

    Pozdrawiam,

    havranek

    --
    Odpowiadajac UsunTo- z adresu.

  • 2. Data: 2003-04-03 08:10:34
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "havranek" <U...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Przypuszczam, ze firma z Nikozji jest fikcyjna (a i pare informacji w
    > przeslanej do mnie ofercie tez jest nieprawdziwych). Jakie mam szanse,

    Acha widac, ze ktos juz znalazl metode na obejscie ustawy.
    Po prostu sprowadza dane z zagranicy.
    Mysle, ze powinines napisac do GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych
    Osobowych).
    Adres znajdziesz w google np.