  • 1. Data: 2006-08-18 15:27:04
    Temat: Obowiazek zalozenie termostatow w CO.
    Od: "Secio" <s...@p...NASERWERZEgazeta.pl>

    Witam!

    Znalazlem informacje, ze jest obowiazek zakladania termostatow w
    instalacjach grzewczych w nowych budynkach. Czy taki sam obowiazek maja
    zarzadzajacy starymi ? Mam na mysli spoldzielnie i inne wspolnoty
    mieszkaniowe. Obilo mi sie o uszy, ze tak, jednak nie potrafie wygooglac
    odpowiedniej ustawy/rozporzadzenia. Ktos moze pomoc ?

    z gory dziekuje ;-)
    Mariusz

  • 2. Data: 2006-08-21 07:02:10
    Temat: Re: Obowiazek zalozenie termostatow w CO.
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

> [...]
    > mieszkaniowe. Obilo mi sie o uszy, ze tak, jednak nie potrafie wygooglac
    > odpowiedniej ustawy/rozporzadzenia. Ktos moze pomoc ?

    Tylko w przypadku remontu (wymiany) instalacji masz obowiazek wykonać ją
    według obowiązujących przepisów.