    Date: Sun, 31 Aug 2014 00:42:03 +0200
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Obowiązek wymeldowania

    Wymeldowałem się z dotychczasowego miejsca zamieszkania (meldunek
    stały), dostałem pisemko w urzędzie, że MUSZĘ w ciągu 3mc wymienić swoje
    dokumenty... wkurza mnie to trochę bo mój DO jest ważny raptem jeszcze
    rok (chyba wrzesień 2015) no i chodzą plotki o nowym wzorze DO bez
    adresu. Jest jakaś opcja, żeby olać ten wymóg zmiany dokumentów nie
    narażając się na jakieś kary?