  • 91. Data: 2022-08-15 16:43:06
    Temat: Re: Obowiązek służb ścigania wykroczenia
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.08.2022 o 16:35, Kviat pisze:

    > Wróciłem z urlopu i teraz nadrabiam czytanie zaległości z nadzieją, że
    > utrzymujesz poziom. I się nie rozczarowałem :)

    To od razu podpowiem, że winni zanieczyszczenia odry są oczywiście
    dziennikarze, co szukają sensacji, zamiast spokojnie poczekać kolejne 2
    tygodnie na oficjalną wersję;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 92. Data: 2022-08-15 16:54:16
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > A jak w okolicy kradną rowery, telefony oraz malują sprejem ściany, to
    > ma podać wszystkie, czy wystarczy niektóre?

    Ma podać powód faktyczny i prawdziwy.

    > Jakie to tak naprawdę ma
    > znaczenie?

    Dla przeszukiwanej bez powodu przypadkowej osoby ma znaczenie ogromne.
    Ludzie to nie anonimowe bydło.

    > O to mi chodzi, a nie o to, by kłamać.

    To po chuj kłamać?
    Twierdzisz, że jak w okolicy ludzie nie sprzątają po swoim psie, to
    kulson ma prawo przeszukać dowolnego przechodnia, czy przypadkiem nie
    chowa psa w gaciach, bo może przy okazji znajdzie skręta, albo wytrych
    do zamka zapinki od roweru?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 93. Data: 2022-08-16 01:11:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-08-15, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To od razu podpowiem, że winni zanieczyszczenia odry są oczywiście
    > dziennikarze, co szukają sensacji, zamiast spokojnie poczekać kolejne 2
    > tygodnie na oficjalną wersję;)

    Niestety, milion zgarnął już ktoś od kurskiego zgłaszając Tuska.

    --
    Marcin

  • 94. Data: 2022-08-16 18:29:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Niestety, milion zgarnął już ktoś od kurskiego zgłaszając Tuska.

    A w wiadomościach mówili że czaszkowski!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!