  • 11. Data: 2012-09-27 20:15:29
    Temat: Re: Obowiązek powiadomienia o terminie OC?
    Od: <5...@7...201529.invalid> (Tom N)

    witek w
    <news:k424ii$5qi$2@dont-email.me>:

    > Nie da sie kupic OC na krocej niz 12 miesiecy.

    Da się -- pod pewnymi warunkami, ale da się.

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2012-09-27 20:16:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Big Jack wrote:
    > W wiadomości
    il.me

    > Da się, ale to przypadki szczególne i nie znaczy, że niemożliwe

    tylko jako dealerka.

    Kocnowy uzytkownik kolka nie ma takiej mozliwosci.

  • 13. Data: 2012-09-27 20:16:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    (Tom N) wrote:
    > witek w

    > Da się -- pod pewnymi warunkami, ale da się.

    jakimi?

  • 14. Data: 2012-09-27 20:18:49
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    il.me
    *witek* napisał(-a):

    > tylko jako dealerka.
    >
    > Kocnowy uzytkownik kolka nie ma takiej mozliwosci.

    Ma. Vide: pojazd historyczny :P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2012-09-27 20:22:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Big Jack wrote:
    > W wiadomości
    il.me

    > Ma. Vide: pojazd historyczny :P

    mowimy o normalnych autach a nie pojazdach na pare.

  • 16. Data: 2012-09-27 20:23:48
    Od: <9...@9...202348.invalid> (Tom N)

    witek w

    > jakimi?

    Art. 27 wiadomej ustawy

    --
    'Tom N'

  • 17. Data: 2012-09-27 20:25:59
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    il.me
    *witek* napisał(-a):

    > mowimy o normalnych autach a nie pojazdach na pare.

    Ja też nie mówiłem o parze. A pojazd historyczny podałem jako jedną z
    niewielu możliwości. Tak czy owak, możliwość istnieje.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 18. Data: 2012-09-27 21:00:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Big Jack wrote:
    > W wiadomości
    il.me

    > Ja też nie mówiłem o parze. A pojazd historyczny podałem jako jedną z
    > niewielu możliwości. Tak czy owak, możliwość istnieje.

    eeee,

    dobrze, ze nie napisales, ze nie trzba miec OC, a potem nie dopisales ze
    na rower.

  • 19. Data: 2012-09-27 21:17:47
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    il.me
    *witek* napisał(-a):

    > dobrze, ze nie napisales, ze nie trzba miec OC, a potem nie dopisales
    > ze na rower.

    Słuchaj, napisałeś, że [w ogóle] "Nie da sie kupic OC na krocej niz 12
    miesiecy", a ja że w szczególe to nieprawda. I przestań już motać.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 20. Data: 2012-09-28 00:41:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Big Jack wrote:
    > W wiadomości
    il.me

    > Słuchaj, napisałeś, że [w ogóle] "Nie da sie kupic OC na krocej niz 12
    > miesiecy", a ja że w szczególe to nieprawda. I przestań już motać.

    ja mowilem o normalnym samochodzie, a nie o historycznym zlomie.