  • 11. Data: 2010-06-17 16:19:31
    Temat: Re: Obowiazek mowienia po polsku
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hvdeiu$con$...@i...gazeta.pl...
    > To czemu w urzędzie nie chcesz ?
    > język niemiecki to język barbarzyńców, powinien być zakazany :)

    Według twojego rozumowania język polski to język pijaków.

  • 12. Data: 2010-06-17 17:10:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    qwerty pisze:

    > Według twojego rozumowania język polski to język pijaków.

    Nie, to projekcja. Przypisujesz mi swoje myślenie.

    --
    @2009 Johnson

  • 13. Data: 2010-06-17 17:12:12
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Johnson pisze:

    > Picie piwa, jedzenie kartofli i kiełbasy, tj. wurstu oraz chodzenie w
    > krótkich spodenkach z szelkami nazywasz kulturą? Czy to aby nie przesada ?

    Oczywiście mówienie przy dzieciach po niemiecku powinno być zakazane
    ustawowo, ale nie można nie zauważyć ogromnego wkładu Niemców w kulturę
    produkcji aut i suszarek do włosów...

  • 14. Data: 2010-06-17 17:14:21
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Johnson pisze:

    > Picie piwa, jedzenie kartofli i kiełbasy, tj. wurstu oraz chodzenie w
    > krótkich spodenkach z szelkami nazywasz kulturą? Czy to aby nie przesada ?

    Dla jednych niemiecka kultura to kielbasa, piwo i krotkie spodenki a
    dla innych Beethowen, Goethe, BMW, autostrady.

  • 15. Data: 2010-06-17 17:16:50
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Jan pisze:

    > Oczywiście mówienie przy dzieciach po niemiecku powinno być zakazane
    > ustawowo, ale nie można nie zauważyć ogromnego wkładu Niemców w kulturę
    > produkcji aut i suszarek do włosów...

    Zapominasz ze jakby nie VON Braun czlowiek nie stanal by na srebrnym
    globie. Jakby nie autostrady na zachodnich terenach to w powojennej
    polsce nikt by nie wiedzial jak one wygladaja.

  • 16. Data: 2010-06-17 17:20:00
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    zenek napisal:
    > Zapominasz ze jakby nie VON Braun czlowiek nie stanal by na srebrnym
    > globie.

    A jakby nie Obama, to wkrótce znów by stanął. A tak nie stanie :(

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 17. Data: 2010-06-17 17:49:33
    Od: Jan <j...@w...pl>

    zenek pisze:

    > Zapominasz ze jakby nie VON Braun czlowiek nie stanal by na srebrnym
    > globie. Jakby nie autostrady na zachodnich terenach to w powojennej
    > polsce nikt by nie wiedzial jak one wygladaja.
    To podobno był fotomontaż...
    A swoją drogą, czy to bardziej nie chodzi o tego słynnego naukowca -
    Adolfa H., co resztę naukowców tak skutecznie inspirował?

  • 18. Data: 2010-06-17 17:49:38
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    witek napisal:
    > Uwazasz, ze w Niemczech, mowienie do dzieci po polsku też powinno być
    > zabronione?

    A nie jest? Że przypomnę choćby słynne procesy w Hamburgu.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 19. Data: 2010-06-17 17:57:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

  • 20. Data: 2010-06-17 17:57:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zenek wrote:

    > Zapominasz ze jakby nie VON Braun czlowiek nie stanal by na srebrnym
    > globie. Jakby nie autostrady na zachodnich terenach to w powojennej
    > polsce nikt by nie wiedzial jak one wygladaja.

    Stanąłby, tylko trochę później