  • 21. Data: 2020-04-02 01:52:54
    Temat: Re: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-01 o 23:04, Kris pisze:

    > Od dzisiaj też ponoć z żoną nie możesz łazić w odległości mniejszej jak 2 m.
    > Tylko idiota by mandat za złamanie tego przyjął. Bo jak proponujący mandat ocenił
    czy spacerowali w odległości mniejszej jak 2 m czy większej?
    > Certyfikowane miary że Sobą mają nosić?

    A w domu na jaką odległość mają być od siebie?

    --
    animka

  • 22. Data: 2020-04-02 08:21:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Łatwiej nadzorować.

    -----

  • 23. Data: 2020-04-02 08:22:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wysyłasz niepełnoletnią po piwo?
    Daj adres sklepu.

    -----

  • 24. Data: 2020-04-02 08:24:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zaskarżysz do SKO (zaleta: brak opłat), a później do WSA.

    -----

  • 25. Data: 2020-04-02 09:42:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.04.2020 o 08:24, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zaskarżysz do SKO (zaleta: brak opłat), a później do WSA.

    Ale wcześniej zdejmą ci z konta. I albo oddadzą, albo nie. W sądzeniu
    się z państwem tak jest, że od kiedy naczelnik powiedział, że państwo to
    on, to państwo jest sędzią w swojej sprawie.

    Niby prosta sprawa czy można zwalniać kobiety na urlopach macierzyńskich
    (na podstawie specustawy wprost sprzecznej z dyrektywą UE) trwa już
    trzeci rok i nie odbyła się jeszcze sprawa w II instancji. Młody na 100%
    pójdzie wcześniej do przedszkola, a na 70% wcześniej je skończy - i
    wtedy okaże się że podmoitu rzeczywiście już nie ma, albo przeniesiono
    go do stoczni marynarki wojennej w Radomiu. Także zajebią ci 30K i może
    kiedyś oddadzą, a może nie. Doskonały interes.

    > -----

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2020-04-02 10:32:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak szybko nie zdejmą.

    -----

  • 27. Data: 2020-04-02 10:43:03
    Od: z <...@...pl>

    Też uważam że do sprawdzenia delikwenta na kwarantannie trzeba używać
    dotychczas dostępnych sposobów.
    A nie ułatwiać mu ukrywania się aplikacją ;-)

  • 28. Data: 2020-04-02 11:10:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >Też uważam że do sprawdzenia delikwenta na kwarantannie trzeba używać
    >dotychczas dostępnych sposobów.
    >A nie ułatwiać mu ukrywania się aplikacją ;-)

    Obrecz na noge i 10m lancuch :-)

    J.

  • 29. Data: 2020-04-02 11:29:50
    Od: z <...@...pl>

    Nie. Wystarczy Izraelski soft ;-)

  • 30. Data: 2020-04-02 12:09:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 01 Apr 2020 17:35:10 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Ma ktoś na zbyciu Nokię 3310? ;-)

    Może będzie teraz program smartfon+. Każdy dostanie i po sprawie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl