  • 101. Data: 2020-04-05 14:39:32
    Temat: Re: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    > Bez znaczenia - sprawdza czy masz zainstalowane konkretne apki
    > fałszujące gpsa.

    Czyli ingeruje jeszcze bardziej w prywatność - sprawdza jakie masz
    zainstalowane programy. Ciekawe jakie jeszcze furtki ma. Jak nie
    uruchomione teraz to przygotowane do uruchomienia, np. z aktualizacją.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 102. Data: 2020-04-05 14:44:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    > Że co? Mam im dać wzorzec swojej mordy bo tak?

    Oj, aspołeczny jesteś. Nie dasz "wadzy" zestawu fotek twarzy
    zrobionych z różnych kątów i profili do uczenia AI do rozpoznawania
    twarzy? A fe ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 103. Data: 2020-04-05 14:47:49
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-05 o 13:48, Budzik pisze:

    > Nie rozumeim.
    > Ja pytałem, dlaczego znalazłes sie w kwarantannie. > Myslałem ze piszac o dopisaniu
    na koniec kolejki własnie to miałes na
    > mysli.

    Na myśli miałem koniec kolejki do osobistego sprawdzenia przez
    mundurowych bo elektroniczna smycz nie dała rady potwierdzić
    że jestem tam gdzie powinienem.

    > Rozumiem, ze jednak coś innego. O jaka kolejke chodzi?

    Jak jeszcze nie doczytałeś to przyjmij że alpejską.

    Pozdrawiam

  • 104. Data: 2020-04-05 14:57:48
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-05 o 14:13, Shrek pisze:

    > Normalnie nawigacja ogarnia nawet bez gpsów po btsach i sidach sieci
    > wifi. Nawet dość dokładnie. Zakładam, że to android robi a nie sama appka.

    Nie zakładaj, sprawdź.
    Android to robi jak masz w danych technnicznych że posiada AGPS.
    Jak nie ma to nie robi.

    Operator na żądanie policji może sprawdzić gdzie dany telefon był
    zalogowany ale apki tego jeszcze nie ogarniają.
    Można to oczywiście łatwo zaimplementować, wraz z innymi danymi
    apka podaje z jakimi serwerami jest połączona komórka a serwer
    obsługujący apke porównuje to z danym z GPS i jeśli się nie
    zgadza to coś jest nie tak i trzeba by delikwenta sprawdzić.

    Pozdrawiam

  • 105. Data: 2020-04-05 15:07:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 14:39, Zbynek Ltd. pisze:

    > Czyli ingeruje jeszcze bardziej w prywatność - sprawdza jakie masz
    > zainstalowane programy. Ciekawe jakie jeszcze furtki ma. Jak nie
    > uruchomione teraz to przygotowane do uruchomienia, np. z aktualizacją.

    Kupony z leclerca, biblioteki do fajsbuka. Nie, nie żartuje. To
    przerobione kantargo. I zostało mnóstwo śmieci. Także jest tam w chuj
    dziur, ale raczej nie rządowe backdory (nie dlatego że by nie chcieli -
    po prostu nie umieją, a zlecenie tego oficjalnie podmiotowi
    prywatnemu... powiedzmy, że średnio wierzę, że są tak profesjonalni, że
    to nie wycieknie), tylko fejsukowe i chuj wie jakie. A ty masz tam podać
    imię, nazwisko, pesel, adres i zdjęcie. Czego nie rozumiesz, czego się
    obawiasz?

    --
    Shrek

  • 106. Data: 2020-04-05 15:08:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 14:57, RadoslawF pisze:

    > Nie zakładaj, sprawdź.
    > Android to robi jak masz w danych technnicznych że posiada AGPS.

    A jakiś telefon nie posiada? Nie mówię, że nie można tego obejść, ale
    standardowo to działa.

    --
    Shrek

  • 107. Data: 2020-04-05 16:13:25
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-05 o 15:08, Shrek pisze:

    > A jakiś telefon nie posiada? Nie mówię, że nie można tego obejść, ale
    > standardowo to działa.

    Są takie które tego nie mają.
    Ale ile ich jest aktualnie w sprzedaży czy użytkowaniu
    nie mam pojęcia.

    Pozdrawiam

  • 108. Data: 2020-04-05 16:24:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 14:57, RadoslawF pisze:

    > Operator na żądanie policji może sprawdzić gdzie dany telefon był

    Może, ale często z dokładnością kilkunastu kilometrów. :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 109. Data: 2020-04-05 17:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Na myśli miałem koniec kolejki do osobistego sprawdzenia przez
    > mundurowych bo elektroniczna smycz nie dała rady potwierdzić
    > że jestem tam gdzie powinienem.

    > Jak jeszcze nie doczytałeś to przyjmij że alpejską.

    Ach, z włoch wrociłes...

    ;-PPPPPPP

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 110. Data: 2020-04-05 17:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Normalnie nawigacja ogarnia nawet bez gpsów po btsach i sidach sieci
    > wifi. Nawet dość dokładnie. Zakładam, że to android robi a nie sama
    > appka.

    Nie ogarnia.
    Jak zagłuszysz GPS to ci przykładowo nawigacja googla zwisnie w ostatnim
    miejscu gdzie był sygnał GPSu

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."