  • 1. Data: 2004-11-29 23:35:00
    Temat: Szukam pilnie wzoru(wzorow) pozwu rozwodowego.
    Od: "kaktusior" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jak w temacie.
    W zasadzie to potrzebowalbym na wczoraj, podejrzewam, ze taki watek juz
    tu wielokrotnie byl poruszany...
    W zasadzie to wchodzi w rachube tylko z orzeczeniem o winie z tego, co wiem.
    Aha, to nie dla mnie ale dla kobiety, ja tylko pomagam ;)
    Jesli ew. ktos ma namiary na takowe pisma, z checia tez przyjme...
    ...a zeby nie bylo, ze nie szukalem...szukalem, ale w zasadzie byly to
    porady co sie w pozwie znalesc powinno.
    Niestety, podejzewam, ze sa pewne kruczki, gdzie np. od razu widac, czy
    pozew byl pisany przez prawnika, czy tez przez osobe skladajaca pozew.
    Stad tez moja prosba...

    Z gory dziekuje

    Tomasz

    PS. Pomagam, bo im szybciej kobieta bedzie free, tym szybciej bedzie
    mogla swodobnie byc ze mna :)
    ...niestety jej byly maz sie ulotnil gdzies
    a z tego co wiem, to niezle szopki odstawial :/

    PS2. o ile to nie problem, to podaje mojego maila: m...@o...pl

  • 2. Data: 2004-11-29 23:38:57
    Temat: Re: Szukam pilnie wzoru(wzorow) pozwu rozwodowego.
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "kaktusior" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    Witam.

    www.google.pl znasz?

  • 3. Data: 2004-11-30 07:18:51
    Od: "kaktusior" <k...@p...onet.pl>

    > www.google.pl znasz?

    Oczywiscie, ze znam.
    Gdyby to, co tam znalazlem mnie satysfakcjonowalo, posta bym tu nie pisal.
    Juz mowilem, czego szukam...a jak widze, to co tam znajduje, to sorry

  • 4. Data: 2004-11-30 07:33:09
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-11-30 08:18, kaktusior wrote::

    > Oczywiscie, ze znam.
    > Gdyby to, co tam znalazlem mnie satysfakcjonowalo, posta bym tu nie pisal.
    > Juz mowilem, czego szukam...a jak widze, to co tam znajduje, to sorry

    Hehe, i co tak za darmochę szczęścia szukasz? Postaraj się trochę...
    ;)

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    Dlaczego nie fersteien? My wszystko fersteien. Proszę bardzo, pan

  • 5. Data: 2004-12-01 06:15:45
    Od: ">>torpis<<" <torpis66/beztego/@gazeta.pl>

    Dnia 2004-11-30 (00:35:00) można przeczytać:

    k> Witam.

    k> Jak w temacie.
    k> W zasadzie to potrzebowalbym na wczoraj, podejrzewam, ze taki watek juz
    k> tu wielokrotnie byl poruszany...
    k> W zasadzie to wchodzi w rachube tylko z orzeczeniem o winie z tego, co wiem.
    k> Aha, to nie dla mnie ale dla kobiety, ja tylko pomagam ;)
    k> Jesli ew. ktos ma namiary na takowe pisma, z checia tez przyjme...
    k> ...a zeby nie bylo, ze nie szukalem...szukalem, ale w zasadzie byly to
    k> porady co sie w pozwie znalesc powinno.
    k> Niestety, podejzewam, ze sa pewne kruczki, gdzie np. od razu widac, czy
    k> pozew byl pisany przez prawnika, czy tez przez osobe skladajaca pozew.
    k> Stad tez moja prosba...

    k> Z gory dziekuje

    k> Tomasz

    k> PS. Pomagam, bo im szybciej kobieta bedzie free, tym szybciej bedzie
    k> mogla swodobnie byc ze mna :)
    k> ...niestety jej byly maz sie ulotnil gdzies
    k> a z tego co wiem, to niezle szopki odstawial :/

    k> PS2. o ile to nie problem, to podaje mojego maila: m...@o...pl

    http://zora.piwko.pl/pozewwzorogolny.htm

    --
    Pozdrawiam,
    "..dokonałem zwrotu o 360 stopni.." cyt. Lech Wałęsa

  • 6. Data: 2004-12-01 06:36:21
    Temat: Re[2]: Szukam pilnie wzoru(wzorow) pozwu rozwodowego.
    Od: ">>torpis<<" <torpis66/beztego/@gazeta.pl>

    Dnia 2004-11-30 (00:38:57) można przeczytać:

    j> Użytkownik "kaktusior" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    j> news:cogbo2$g0s$1@news.onet.pl...
> [...]
    j> Witam.

    j> www.google.pl znasz?