  • 1. Data: 2003-09-26 13:38:33
    Temat: (OT) koszt porady prawnej
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    Witam,
    chciałbym skorzystać z porady prawnej u radcy prawnego,
    jaki jest średni statystyczny koszt takiej usługi?
    Może się ktoś orientuje.
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 2. Data: 2003-09-26 20:44:46
    Temat: Re: (OT) koszt porady prawnej
    Od: Wiewióra <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemo P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > chciałbym skorzystać z porady prawnej u radcy prawnego,
    > jaki jest średni statystyczny koszt takiej usługi?
    > Może się ktoś orientuje.

    Witaj!
    Chciałam Ci pomóc bo kiedyś taki cennik z izby adwokackiej/radcowskie,
    znalazłam tutaj
    http://www.prawo.lex.pl/ . Dziś albo źle szukałam albo już go nie ma.
    Sprawdź sam. Był to cennik sugerowany przez Izbę. Tak sobie myślę, że pewnie
    już go "zdjęli".

    Wiewióra

  • 3. Data: 2003-09-28 19:37:15
    Od: "Madaa" <f...@i...pl>

    Z tego co ja się orientuję to koszt takiej porady wynosi 50złotych (płaciłam
    gdzieś około kwietnia br)
    Jednak prawnik (bardzo polecany przez znajomych )potraktował mnie jak
    idiotkę i nic mi nie pomógł - to znaczy bardzo chętnie ale jak go zatrudnię
    (koszt prowadzenia sprawy 1000złotych)
    No ale może Ty trafisz na jakiegoś normalnego człowieka :)
    Monika

  • 4. Data: 2003-09-29 06:25:20
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

> [...]
    zatrudnię
    > (koszt prowadzenia sprawy 1000złotych)
    > No ale może Ty trafisz na jakiegoś normalnego człowieka :)

    dzięki, generalnie do żadnej sprawy sądowej nie potrzebuję...
    Pozdrawiam
    Przemo