  • 1. Data: 2003-09-26 13:12:59
    Temat: członek spółdzileni i wymeldowanie
    Od: "MAREK" <m...@p...onet.pl>

    Czy można wymeldować się z mieszkania własnościowego spółdzielczego będąc
    członkiem spółdzielni?
    W czym rzecz: Wybudowałem dom i chcę się w nim zameldować. Mam równocześnie
    mieszkanie własnościowe społdzielcze i jestem głównym lokatorem. Czy mogą
    być związane z tym jakieś problemy?
    Czy spółdzielnia może wywinąć mi jakiś " numer"?

    --
    pozdrawiam

    MAREK
    GG:3435086

  • 2. Data: 2003-09-27 08:32:25
    Temat: Re: członek spółdzileni i wymeldowanie
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    meldunek jest czynnościa adm potwierdzająca zamieszkanie w określonym
    miejscu a więc skoro sie przeprowadzasz to i przemeldowujesz,
    taki masz obowiązek i nic do tego spółdzielni

    JarekM

  • 3. Data: 2003-09-29 06:59:05
    Od: "MAREK" <m...@p...onet.pl>

    Ae czy jako członek spółdzielni moge to zrobić?

    --
    pozdrawiam

    MAREK
    GG:3435086