  • 171. Data: 2015-01-10 14:04:29
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: s...@g...com

    użytkownik n...@g...com napisał:

    > Zawsze możesz wynajęte mieszkanie podnająć, co nie wymaga ani kapitału, ani
    zdolności kredytowej. Ale wymaga posiadania firmy.

    A ja mam nadzieje ze kiedys w PL wprowadza prawo odnosnie wtornego
    najmu na wzor niemiecki i takich kombinatorkow pogonia.

  • 172. Data: 2015-01-10 14:17:32
    Od: s...@g...com

    użytkownik grzech napisał:
    > W tym
    > roku dotacja dla tego funduszu miała wynieść 15 miliardów złotych.

    15mld/ 16mln pracujacych = 94 PLN :) / 12m-cy = 78 PLN na miesiac.

    Socjalizm dla wladzy, kapitalizm dla Luda:)

    http://grafik.rp.pl/grafika2/625404,647885,9.jpg

    Ale to nic w porownaniu do tego co powiedzial Grzes S:
    "Polska jest finansowo przygotowana na zwrot nawet 60 mld dolarów w 2015 roku.
    Umiejętna polityka finansowa sprawi, że wyjdziemy z twarzą wśród narodów świata, a
    Polacy tego nie odczują".

    Pierwsze miesiace rzadow PO i ich priorytety:
    https://www.youtube.com/watch?v=hRLVHCNpsQo

    Deklaracja:
    https://www.youtube.com/watch?v=YoONVwOYPPk

    Praktyka:
    https://www.youtube.com/watch?v=xPoF0nnsFY4

    Umowa miedzy USA a PRL o zaspokojeniu roszczen:
    http://www.michalkiewicz.pl/do_sciagniecia/uklad_mie
    dzy_rzadem_prl_a_rzadem_usa_dotyczacy_roszczen.pdf

    Anglia tez wyrwala juz kase od Polski:
    http://www.jewish.org.pl/index.php/en/opinie-komenta
    rze-mainmenu-62/5926-msz-odpowiada-wielkiej-brytanii
    .html

    Salut:)

  • 173. Data: 2015-01-10 14:27:23
    Od: s...@g...com

    Kękuś podskakuje? Zabrac mu skakanke i do psychiatryka,
    czyli obuch antysemityzmu w akcji:
    https://www.youtube.com/watch?v=bAvBqEFM1yQ

  • 174. Data: 2015-01-10 17:50:25
    Temat: Re: Re: OFE - zabór mienia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Jan 2015, s...@g...com wrote:

    zdolności kredytowej. Ale wymaga posiadania firmy.

    Pierwsze czego nie rozumiem, to słowa "zawsze".
    Drugiego to tekstu o firmie.
    Wg polskich przepisów, najemca *nie ma* prawa podnajmowania lokalu, jeśli
    nie ma na to zgody tego od kogo wynajął (w praktyce właściciela lub
    dzierżawcy), zaś dochód (w szczególności ten z nieuprawnionego podnajmu)
    przysługuje temu kto dał w najem.
    Możesz wskazać z czego ma wynikać przepis o "wymogu firmy"?
    (to jest oczywiście pytanie do autora "głębszego" cytatu).

    > A ja mam nadzieje ze kiedys w PL wprowadza prawo odnosnie wtornego najmu
    > na wzor niemiecki i takich kombinatorkow pogonia.

    A na czym ten "wzór niemiecki" polega, że jest taki dobry?

    pzdr, Gotfryd

  • 175. Data: 2015-01-11 17:26:51
    Od: d...@g...com

    użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > A na czym ten "wzór niemiecki" polega, że jest taki dobry?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Oj dzióbku.

    jednakże bez pozwolenia wynajmującego, najemca nie jest uprawniony do przekazywania
    wynajmowanego mieszkania osobom trzecim,
    http://jaccomat.net/net/dmbzos/dl/Wynajem_mieszkan_w
    _Niemczech.pdf

    Bylo rok czy dwa lata temu jak takie kombinatorki z PL pojechali do
    niemca kariere robic na wynajmie mieszkan:) I sie przejechali
    dupa po betonie.

    W PL taki n...@g...com to on kariere robi, nic tylko
    dzialalnosc zakladaj i zarabiaj.

  • 176. Data: 2015-01-12 01:41:53
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 11.01.2015 17:26, d...@g...com pisze:

> [...]
    >
    > jednakże bez pozwolenia wynajmującego, najemca nie jest uprawniony do przekazywania
    wynajmowanego mieszkania osobom trzecim,

    Ale w PL tak samo jest.

    p. m.

  • 177. Data: 2015-01-12 14:48:55
    Temat: Re: Re: Re: OFE - zabór mienia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 Jan 2015, d...@g...com wrote:

> [...]
    >
    > jednakże bez pozwolenia wynajmującego, najemca nie jest uprawniony
    > do przekazywania wynajmowanego mieszkania osobom trzecim,

    No i czym to się różni od Polski?

    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,9,9,204,8324
    1,20141225,art-680-692-najem-lokalu.html
    +++
    Art. 688[2].
    Bez zgody wynajmujšcego najemca nie może oddać lokalu
    lub jego częœci do bezpłatnego używania ani go podnajšć.
    Zgoda wynajmujšcego nie jest wymagana co do osoby, względem
    której najemca jest obcišżony obowišzkiem alimentacyjnym.
    ---

    Powiadasz, że w Niemczech stosują TAKIE SAME przepisy
    jak w Polsce, i że są "dobrym wzorem", to pytam
    w którym miejscu ;>

    Na szybko teraz nie umiem znaleźć z czego, ale dodatkowo
    "uzyskana korzyść" (zysk podnajmującego bez zezwolenia)
    należy się w całości dającemu w najem.
    Oczywiscie OPRÓCZ jego czynszu.
    I oczywiscie nie należy mylić z czynszem "opłat za lokal"
    innych niż czynsz (czasami błędnie wrzucanych do jednego
    worka), bo te "płaci się raz".
    Rozumowanie jest proste - fakt niekorzystania z lokalu
    nie uprawnia do niepłacenia czynszu, jak ktoś jedzie na
    długi urlop to też "zwolnienia" nie zostaje, więc "swój"
    *czynsz* ma płacić i basta, niezależnie czy korzysta
    czy nie korzysta.
    Czynsz pobrany bezprawnie od podnajemcy w całości jest
    zyskiem tego kto dał pierwotnie w najem - z zastrzeżeniem,
    że jeśli podnajemca płaci w tym *również* "na opłaty",
    to opłaty inne niż czynsz (za zarządzanie, za światło
    na korytarzu, fundusz remontowy, za wodę itp) należą
    się tylko raz. Z dokładnością do ewentualnej korekty,
    jeśli pewne elementy są płatne "od osoby" a mieszka inna
    liczba osób.

    > Bylo rok czy dwa lata temu jak takie kombinatorki z PL pojechali do
    > niemca kariere robic na wynajmie mieszkan:) I sie przejechali
    > dupa po betonie.

    Ale to akurat nie sprawa przepisów, a przynajmniej nie TYCH przepisów.
    Jakby w Polsce próbowali wynając u prywatnego właściciela
    "fizycznego" (a nie osoby prawnej typu "spółdzielnia z układami")
    mieszkania bez zgody na podnajem i podnając je z zyskiem, to pewnie
    też by się przejechali.

    > W PL taki n...@g...com to on kariere robi, nic tylko
    > dzialalnosc zakladaj i zarabiaj.

    A na czym ta działalność polega?
    Bo jeśli na umownym podnajmie (uzgodnionym z właścicielem
    lub dzierżawcą!) to i w Niemczech możesz.

    pzdr, Gotfryd