  • 1. Data: 2004-12-23 16:22:10
    Temat: Jak zareklamowac auto - Peugeot
    Od: "Irek" <i...@k...pl>

    Witam.
    UStawe konsumencka czytalem, ale jakos nie bardzo wiem jak mam podejsc do
    reklamacji samochodu.
    Problem w tym ze jak kupowalem auto to dawali 12 miesiecy gwarancji. Teraz
    mija 14 miesiac i niestety sie zepsul.
    Zgodnie z zapisami z ustawy konsumenckiej mam 24 miesiace ochrony ustawowej,
    tylko jak to zrobic - serwis na pewno nie bedzie przejmowal ustawa bo nie
    jest strona w tej sprawie.

    Moze wyslac list polecony z reklamacja co sie zepsulo i zeby wyznaczyli
    termin naprawy w serwisie??

    Prosze o rady. Moze ktos juz rozwiazal ten problem
    Co w przypadku zagranicznego wyjazdu - jak ew to zalatwic bedac poza
    granicami kraju

    IRek

  • 2. Data: 2004-12-23 20:33:29
    Temat: Re: Jak zareklamowac auto - Peugeot
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 23 Dec 2004 17:22:10 +0100, Irek naskrobał(a):

> [...]
    > tylko jak to zrobic - serwis na pewno nie bedzie przejmowal ustawa bo nie

    jeżeli udowodnisz że 14 miesięcy temu kupiłeś auto z wadą to naprawią

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-12-23 23:22:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > jeżeli udowodnisz że 14 miesięcy temu kupiłeś auto z wadą to naprawią

    W praktyce ciężkie do udowodnienia.

  • 4. Data: 2004-12-24 15:06:01
    Od: "Irek" <i...@k...pl>

    no tak, ale usterka kola zamachowego nie powinna powstac po 30kkm
    w zasadzie powinienem jechac do nich i powiedziec ze zepsute, oddac kluczyki
    i przyjsc na drugi dzien po naprawione auto. W ustawie jest napisane ze
    towar przez 24 miesiace bedzie dzialal prawidlowo.
    Udowodnic juz trzeba po 6 miesiacach ze to sie zepsulo nie z mojej winy -
    tak to rozumiem

    Irek

  • 5. Data: 2004-12-24 20:59:04
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 24 Dec 2004 16:06:01 +0100, Irek naskrobał(a):

> [...]
    > towar przez 24 miesiace bedzie dzialal prawidlowo.
    > Udowodnic juz trzeba po 6 miesiacach ze to sie zepsulo nie z mojej winy -

    Zle rozumiesz - po 6 miesiącach masz udowodnić że wada była juz w czasie
    zakupu. Jak to udowodnisz to naprawią.