  • 21. Data: 2013-10-13 01:29:07
    Temat: Re: OC i "znikajacy samochod"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.10.2013 01:23, Krzysztof 45 pisze:

    > A może byś Pan Panie Lawa skupił się i na pytanie odpowiedział? Bo

    A po co? Inni już doradzili. Ja tylko skomentowałem twój bezmyślny (jak
    zwykle) bełkot.

    > jeszcze chwila i taboret zeżresz na którym siedzisz.

    Nie sądź innych po sobie, termici móżdżku ;->

    > No widzisz... W takim kraju żyje.
    > Gdyby urzędy w Polsce były po to po co są, nie było by problemu.

    Urzędy nie są po to, żeby prowadzić ludzi za rączkę jak dzieci.

    > A tak jest jak w PRL. Dobrze że teraz jest coś takiego jak grupa
    > dyskusyjna i są doradcy jak załatwić problem w wolnym, praworządnym i
    > demokratycznym kraju Panie Lawa.

    No i są. I są rozwiązania. Więc po co znowu urządzasz histerię, że "ta
    parszywa Polska znęca się nad ludźmi"?

    > Biedna ta Polska. Rozpada się bo Kowalski zgubił dokument od auto za
    > 900PLN.

    Póki co to rozpada się taki Kowalski.

    > Nie wiem czy to skumasz, ale ujebując Kowalskiego, ta Polska podcina
    > sobie gałąź na której siedzi.

    Ale Kowalski sam się ujebał. Ty miałbyś do Polski i urzędników pretensje
    jakby ktoś wpadł po pijaku do rzeki i się utopił... że jak to, żaden
    urzędnik nie dopilnował? Nie złapał za rękę?

  • 22. Data: 2013-10-13 02:15:54
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-13 01:29, Andrzej Lawa pisze:

    > Póki co to rozpada się taki Kowalski.

    Za tępy jesteś by zrozumieć że Kowalski to Polska, a Polska bez
    Kowalskiego nie istnieje.
    Za tępy jesteś by pojąć, że Polska widzi tylko w Kowalskim materiał do
    wydymania jak za PRLu, że potrafi tylko do jego gardła skakać a nie np. do
    Lemaire'a, Müller'a, Smith'a i im podobnym. Oni mogą Polskę dymać na
    wszelkie możliwe sposoby i jeszcze ochronkę maja.

    A może jeszcze za mało urzędasów mamy by Kowalski nie mógł pewnej
    krótkiej historii odtworzyć?
    Nie daj Bóg by mu się chata spaliła w... PRLu.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 23. Data: 2013-10-13 04:39:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@n...oldfield.org.pl>

    Dnia Sat, 12 Oct 2013 21:26:06 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > jakie cyrki? chciałbyś rejestrować wszystko jak leci bez potwierdzenia kto
    > jest właścicielem?

    Ależ oczywiście. Jedynie sprawdzać, czy pojazd nie figuruje w bazie
    skradzionych pojazdów i tyle.
    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. Pachońskiego 14/22a 31-223 Kraków

  • 24. Data: 2013-10-13 06:35:49
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-10-12 21:11, Lisciasty pisze:

    > Czy ktoś zna kogoś, kogo ścigał UFG? Bo ja tylko słyszę zewsząd opowiastki, ale po
    zweryfikowaniu ich okazuje się to kolejną legendą urbana :>

    > L.

    Tak. Doświadczyłem osobiście.
    Tzn nie musiałem płacić, ale byłem uwikłany. Samochód skradziony,
    kradzież zgłoszona na policji, tylko nie dopilnowano zgłoszenia w TU.
    Normalna egzekucja z zajęciem konta bankowego na blisko 4k. Nikomu nie
    życzę. Ot - kolejny kwiatek polskiego "prawa".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 25. Data: 2013-10-13 08:56:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 12 Oct 2013 23:47:56 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Kupił. Ma ostatnia umowę. *Potwierdził* że *on* jest właścicielem. Więc
    > w czym problem? Kto ma problem?

    a jak kupił kradziony to jest? tak. paserem.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2013-10-13 09:07:45
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-13 08:56, masti pisze:

    > a jak kupił kradziony to jest? tak. paserem.

    Posiadanie umowy nie gwarantuje legalnego pochodzenia auta.

  • 27. Data: 2013-10-13 09:52:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-13 09:07, Krzysztof 45 pisze:

    > Posiadanie umowy nie gwarantuje legalnego pochodzenia auta.

    Anie nieposiadanie nie oznacza, że samochód jest kradziony.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2013-10-13 10:09:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Oct 2013 04:39:04 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):
    > Ależ oczywiście. Jedynie sprawdzać, czy pojazd nie figuruje w bazie
    > skradzionych pojazdów i tyle.

    Ale wiesz - zauwazy ktos ze wylatujesz na urlop i w ciagu 2 tygodni
    zarejestruje na siebie i sprzeda ..

    J.

  • 29. Data: 2013-10-13 10:17:08
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-13 09:52, Liwiusz pisze:

    > Anie nieposiadanie nie oznacza, że samochód jest kradziony.

    Dokładnie.

  • 30. Data: 2013-10-13 10:19:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-13 10:09, J.F. pisze:

    > Ale wiesz - zauwazy ktos ze wylatujesz na urlop i w ciagu 2 tygodni
    > zarejestruje na siebie i sprzeda ..

    No i? Przecież taka sprzedaż nie będzie skuteczna.

    --
    Liwiusz