  • Data: 2002-06-09 18:19:09
    Temat: Re: O co tu chodzi?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 9 Jun 2002 11:16:35 +0200,
    osoba podpisana: Kamil Ł. <k...@p...net>
    napisała:

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisał w wiadomości
    a.pl...

    > Tak mi powiedzial przewodniczacy, ale ja z nimi zadnej umowy nie
    > podpisyalem, wiec odchadzac nic nie zrywam, wiec nie czuje sie zobowizany
    > jeszcze im skaldac pisemek ze odchodze, i nie zrobie tego bo ich nienawidze,
    > nigdy nie zaglosowalem na SLD i nie zaglosuje, a to iz tam sie znalazlem to
    > juz inna zabawna historyjka :)

    Ale zapewne się zapisałeś. A tam pewnie jest napisane, że bedziesz
    przestrzegał statutu, w którym jest mowa o składkach :-)
    Ja po prostu wysłałem pismo, w którym poprosiłem o skreślenie. W
    statucie nie ma nic o terminie wypowiedzeia :-)

    KJ

    --
    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by