  • Data: 2002-06-09 09:45:37
    Temat: Re: O co tu chodzi?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Ł. wrote:

    > dodał ze jestem im potrzebny bo się znam dobrze na komputerach itd. wiec
    > będę wzywany. Co wy o tym sadzicie?

    Zostales juz naznaczony i umoczony na cale zycie :-) A tera bedzie lepper i
    wogole moze takich jak Ty o glowe skracac :-))

    A tak powaznie to wypisac sie mozesz - a w kazdym razie mozesz przestac
    przychodzic i przestac sie nimi przejmowac i nikt nic Ci nie zrobi.
    W kwestii skladek napisz im pisemko ze z dniem takim i takim rezygnujesz z
    czlonkowstwa i tyle...