  • 1. Data: 2005-03-17 00:58:04
    Temat: O adwokatach ciag dalszy
    Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl>

    Bardzo prosze o ocene czy adwokat powiedzial mi niezbyt wygorowana cene tj
    4000 zl + koszty sadowe. Sprawa dotyczy zatwierdzenia na terenie Polski
    rozwodu orzeczonego w USA. Problem jest w tym ze moj ex maz nie chce niczego
    podpisac choc w USA to on przeprowadzil rozwod. Zamierzamy utrzymywac, ze
    jego adres i miejsce pobytu jest nieznane co sie wiaze podobno z ustaleniem
    dla niego kuratora. Chcialabym wiedziec czy w/w cena jest normalna czy
    specjalna dla obywatela USA? Adwokat jest z Lublina sprawa bedzie prowadzona
    w Warszawie bo tak musi byc. Podobno adwokat bedzie musial jechac do W-wy.
    warszawski prawnik zyczyl sobie za to samo 7000 zl.

    Pozdrawiam grupe Daria

  • 2. Data: 2005-03-17 01:08:11
    Temat: Re: O adwokatach ciag dalszy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Daria wrote:
> [...]
    > w Warszawie bo tak musi byc. Podobno adwokat bedzie musial jechac do W-wy.
    > warszawski prawnik zyczyl sobie za to samo 7000 zl.

    Normalna. Z racji tych wyjazdów. Oni mają jakieś stawki za godzinę.
    Taniej by wyszło jechać taksówką do Warszawy, niż posłać tam adwokata.
    Dla osób, z kórymi nie można się skontaktować ustala się kuratora.
    Dobrze ci powiedział.
    Ważne, żeby mu się chciało zrobić to co się zadeklarował.

  • 3. Data: 2005-03-17 02:09:05
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

> [...]
    > Dobrze ci powiedział.
    > Ważne, żeby mu się chciało zrobić to co się zadeklarował.

    Witaj Witku, Ja juz przystalam na te cene chcialam sie tylko upewnic czy moze
    nie przeplacam 100%. Adwokat zobowiazal sie, ze nikogo z rodziny nie bedzie
    angazowal /z mojej rodziny,oczywiscie :)/ i sprawe zalatwi dobrze i szybko.
    A niech tam.......

    Pozdrawiam Daria

  • 4. Data: 2005-03-19 01:53:28
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    Daria <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > w Warszawie bo tak musi byc. Podobno adwokat bedzie musial jechac do W-wy.
    > warszawski prawnik zyczyl sobie za to samo 7000 zl.

    Chcialam sie dowiedziec ale wyglada na to, ze nikt nie wie, szkoda. Moze

  • 5. Data: 2005-03-19 02:08:38
    Od: wolfe <w...@r...ca>

    Daria wrote:

    > niczego

    > prowadzona

    > Chcialam sie dowiedziec ale wyglada na to, ze nikt nie wie, szkoda. Moze
    > jeszcze ktos mi odpisze. :(

    Twoj wyrok jest automatycznie wazny na terenie Polski na mocy Konwencji
    Haskiej. O ile nie ma tam kruczkow, to nabijaja Cie w butelke.

  • 6. Data: 2005-03-19 03:08:42
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    wolfe <w...@r...ca> napisał(a):

    > Twoj wyrok jest automatycznie wazny na terenie Polski na mocy Konwencji
    > Haskiej. O ile nie ma tam kruczkow, to nabijaja Cie w butelke.

    Ja zupelnie sie nie znam, wiem ze wszyscy przeprowadzaja takie sprawy. Ja
    bralam slub w Polsce, po czym rozwiodlam sie z tym mezem ale na terenie
    Stanow i poniewaz slub bralam w Kraju wyrok musi byc zatwierdzony w Polskim
    sadze.

  • 7. Data: 2005-03-19 03:15:21
    Od: wolfe <w...@r...ca>

    Daria wrote:

> [...]
    > Stanow i poniewaz slub bralam w Kraju wyrok musi byc zatwierdzony w Polskim

    Co to znaczy "musi"? Kto to powiedzial? A raczej napisal?

  • 8. Data: 2005-03-19 08:17:56
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 19/03/2005 03:08, wolfe wrote :

    > Twoj wyrok jest automatycznie wazny na terenie Polski na mocy Konwencji
    > Haskiej. O ile nie ma tam kruczkow, to nabijaja Cie w butelke.

    Stany Zjednoczone nie są stroną konwencji haskiej z 1970 r. o uznawaniu
    rozwodów i separacji. Zatem stosuje się przepisy części trzeciej kpc.
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)