    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Numer za-strzyzony
    Date: Tue, 29 Mar 2022 13:48:27 +0200

    Dzwoniłem do pewnej firmy (branża nieruchomości), przed ich numerem dałem #31# dla
    ukrycia swojego numeru (bo akurat dzwoniłem z
    prywatnej, nie służbowej), po kilku minutach od zakończenia rozmowy przychodzi od
    nich SMS "Dziękujemy za kontakt z firmą,
    informacja o tym jak przetwarzamy i chronimy Państwa dane: www. .....".
    Przy czym SMS od nich nie wiadomo z jakiego numeru przyszedł (jedynie nazwa ich firmy
    w nagłówku, przy próbie odczytania "number
    invalid").
    Ponieważ dzwoniłem do nich dwa razy, raz na 22 ......... drugi raz na komórkę to nie
    wiem, który ich numer wycina taki numer (na ich
    komórce mój numer na pewno się nie wyświetlił), podejrzewam "stacjonarny" czyli jakiś
    internetowy przełamujący blokadę prezentacji
    numeru (CLIR).
    Czyli #31# to taki CLIR dla bardzo ubogich :-((
    Ciekawe, czy i jak to działa z "twardym" zastrzeżeniem prezentacji numeru (u własnego
    operatora)?