  • 1. Data: 2022-03-29 13:48:27
    Temat: Numer za-strzyzony
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dzwoniłem do pewnej firmy (branża nieruchomości), przed ich numerem dałem #31# dla
    ukrycia swojego numeru (bo akurat dzwoniłem z
    prywatnej, nie służbowej), po kilku minutach od zakończenia rozmowy przychodzi od
    nich SMS "Dziękujemy za kontakt z firmą,
    informacja o tym jak przetwarzamy i chronimy Państwa dane: www. .....".
    Przy czym SMS od nich nie wiadomo z jakiego numeru przyszedł (jedynie nazwa ich firmy
    w nagłówku, przy próbie odczytania "number
    invalid").
    Ponieważ dzwoniłem do nich dwa razy, raz na 22 ......... drugi raz na komórkę to nie
    wiem, który ich numer wycina taki numer (na ich
    komórce mój numer na pewno się nie wyświetlił), podejrzewam "stacjonarny" czyli jakiś
    internetowy przełamujący blokadę prezentacji
    numeru (CLIR).
    Czyli #31# to taki CLIR dla bardzo ubogich :-((
    Ciekawe, czy i jak to działa z "twardym" zastrzeżeniem prezentacji numeru (u własnego
    operatora)?

  • 2. Data: 2022-03-29 15:54:49
    Temat: Re: Numer za-strzyzony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Mar 2022 13:48:27 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > Czyli #31# to taki CLIR dla bardzo ubogich :-((
    > Ciekawe, czy i jak to działa z "twardym" zastrzeżeniem prezentacji numeru (u

    Ogolnie wiadomo, ze to od paru lat jest "miekkie".
    Niby masz zastrzezony, a do Policji numer dochodzi.

    UKE poruszyc?
    Ktory operator ma niepoprawnie skonfigurowane?

    J.

  • 3. Data: 2022-03-31 14:13:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Policja itp. służby mają zdjęty CLIR (bo CLIP leci do ostatniej mili, tyle że z flagą
    CLIR).
    BTW kiedyś (z 10-15 lat temu) dzwoniłem na pol., pani pod koniec rozmowy pyta "To na
    który adres do Pana wysłać?" "No na mój" "Ale
    ja mam ...." i tu przeczytała cztery ;-))

    -----