    From: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nr tel. linii antypirackiej
    Date: Tue, 16 Dec 2003 13:17:06 +0100

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4936.0000048f.3fdee5ad@newsgate.onet.pl...

    > Czyli anonimy to donosy czyli denuncjacja, a te wszystkie linie
    antypirackie to
    > chyba anonimowe, bo wydaje mi się że na tym polega sens działania takiej
    linii,
    > że się dzwoni i podpierdziela anonimowo. Jak ktoś chce to zawsze może iść
    na
    > Policję i złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa, tylko tam
    trzeba się
    > przedstawić i wtedy to na pewno nie jest donosicielstwo, tylko właśnie to
    > czym piszesz (postawa obywateklska i takie tam).

    :))
    Jednak popatrz na grupe ...
    Jakis czas temu bylo o rozwaleniu lusterka ... Widz (swiadek) zdazenia
    pozostawil numer telefonu i nazwisko... Jednak przez jednego z pisaczy na
    grupe zostal prawie wyzwany od donosiciela ... i ze powinien dostac po pysku
    za to ze wtraca sie w nie swoje sprawy ... Dlatego u nas w Polsce nadal
    linie takie sa anonimowe a nie jawne ... bo przeciez "przyjaciele" osobnika
    na ktorego zostalo zlozone zawiadomienie i popelnieniu zjedza zwyczajnie
    osobe ktora zlozyla to zawiadomienie ...

    Iles tam lat temu zostalem wrecz pobity na jednej powiedzmy studenckiej
    imprezce bo nie chcialem sie zgodzic na to zeby pijany koles jechal autem do
    domu i dzwonilem na policje w tej sprawie ... a nie bylo innej mozliwosci
    jak zadzwonic, bo przeciez: ja jestem hojrak i moge prowadzic nawet kiedy
    ledwo na nogach sie trzymam... gdybym to zrobil anonimowo nic by sie mnie
    nie stalo ... a tak skonczylem z podbitym okiem i z rozwalona komora ...