  • 21. Data: 2006-07-23 23:34:28
    Temat: Re: Nóż?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:9fbdp3-ihf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Na szczęście się uchyliłem przed wykopem, a potem miałem już w ręku spraj i
    > delikwent zwiał :)

    No i zastanów się teraz, na ile skuteczniejsze było by to urządzenie, gdybyś
    zamiast nim wymachiwać znienacka, ale zdecydowanie poczęstował ładunkiem
    napastnika?

  • 22. Data: 2006-07-24 00:17:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > No i zastanów się teraz, na ile skuteczniejsze było by to urządzenie,
    > gdybyś zamiast nim wymachiwać znienacka, ale zdecydowanie poczęstował
    > ładunkiem napastnika?

    Właśnie nie wymachiwałem.

    Zaczął się szarpać, więc wyciągnąłem z kieszeni, przyłożyłem i włączyłem.

    Skuteczność była porównywalna z ukłuciem szpilką - odskoczył, ale wcale
    go nie obezwładniło ;)

  • 23. Data: 2006-07-24 22:39:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:g5gdp3-3pf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

> [...]
    > Skuteczność była porównywalna z ukłuciem szpilką - odskoczył, ale wcale go nie

    A więc albo był to ten marny, albo facet miał za grube ubranie.

  • 24. Data: 2006-07-25 10:22:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > A więc albo był to ten marny, albo facet miał za grube ubranie.

    Zima była, ale przytknąłem do uda. a tam były chyba tylko zwykłe jeansy...