  • 51. Data: 2020-02-17 18:28:19
    Temat: Re: Nowy termin.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2020 o 15:29, J.F. pisze:

    > budynku, na taym samym sprzęcie itd.
    >
    > Ale bez tych samych pracownikow - to zdaje sie ustawa jasno stwierdzala :-)

    Ustawa jasno stwierdziła, że 70% ma zostać:P Więc też nie bardzo da się
    stwierdzić, że to zupełnie inna insttucja.

    --
    Shrek

  • 52. Data: 2020-02-17 18:30:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Że co? Jak możliwość zaszkodzenia sędziemu przez urzędasa może wspomóc
    > niezawisłe orzekanie tego sędziego? Padło ci na mózg?

    Normalnie - przecież stwierdził, że najpierw należy wygrać wybory a
    dopiero potem wygrywać w sądzie:P

    --
    Shrek

  • 53. Data: 2020-02-17 18:31:38
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-17 o 18:14, u2 pisze:

    > to już twój problem, że uważasz się za guru od procentów

    Brak umiejętności rachunkowych w zakresie 100, to jest wyznacznik
    jakiegoś poziomu. Jeśli dla Ciebie to już bycie guru, to jednak Twój
    problem.

    > podałem tobie przykład dzikiej złodziejskiej reprywatyzacji, ty nadal
    > uważasz, że były minister Plebiak temu winny, a nie SN i im podobna kasta

    Ja niczego takiego nie twierdziłem.
    To Ty nie potrafisz sformułować sensownie myśli, tylko walisz jakieś
    frazesy a
    jak pojawia się pytanie o konkrety, to podwijasz ogon i spadasz.

  • 54. Data: 2020-02-17 18:35:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2020 o 10:44, Liwiusz pisze:

    > Nie zwalniać, tylko odmawiać zasiłku z ZUSu, i tu akurat temat jest
    > bardzo stary, i sprzed PiSu.

    Akurat tam często występowały nadużycia (też uważam, że powinno był to
    lepiej ogarnięte w przepisach), ale jeśli występowała fikcyjna
    działalność (bo domyslam się, że o to chodzi), to jak najbardziej widzę
    zajęcie dla sądu. Inna sprawa, że rzeczywiście należałoby najpierw
    udowodnić przed sądem, a potem dopiero odzyskiwać nienależnie pobrane
    świadczenia, a nie stosować domniemanie winy. Wtedy zapewne ciężko
    byłoby odzyskać kasę od wypłat świadczeń na podstawie fikcyjnej
    działalności ale trudno.

    --
    Shrek

  • 55. Data: 2020-02-17 18:37:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2020 o 13:15, ąćęłńóśźż pisze:
    > Udowodnij.

    Nie;)

    > Proceder znany co najmniej od 1990 roku, gdy PP przekształcano w spółki SP.
    > Wobec wszystkich grup zawodowych zatrudnionych:
    > "Jak będziecie podnosić mordy, to Was przekształcimy".
    > OIDP Kongres Lewych Dochodów to wymyślił (takie chujowe nazwiska jak J.
    > Lewandowski, J. Bielecki i D. Tusk).

    Rozwiniesz?

    --
    Shrek

  • 56. Data: 2020-02-17 18:39:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2020 o 15:58, J.F. pisze:

    > Na to wyglada, pelni obowiazki do czasu wyboru nowego Rzecznika.

    Byłoby dobrze - bardzo cenie gościa, choć w sumie niewiele może.

    > Ale ... to ustawa, ustawe Sejm moze zmienic :-)

    No to po zawodach. Będę miał pisiego pomocnika;)

    --
    Shrek

  • 57. Data: 2020-02-17 19:35:24
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2020 o 18:25 cef <c...@i...pl> pisze:

    > Do obrony miałeś swoją wiarę w cud niezawisłego orzekania po zmianach.
    > Gdybym ja rozdawał nominacje sędziowskie, to dawałbym je tylko swoim
    > i z pewnym sporym prawdopodobieństwem orzekali by oni w sprawach mnie
    > interesujących tak jak ja chcę.
    > Gdzie tu niezawisłość? Ta reforma tego nie gwarantuje. Nie rozumiem
    > zatem Twojej wiary.

    Właśnie dlatego trudno dyskutować, skoro nie rozumiesz rudymentariów.

    Popatrz - powołujesz SWOICH sędziów i rządzisz 4 lata. Czy oni będą ci
    wierni także, kiedy wylądujesz w opozycji? Albo w pierdlu - wstawiony tam
    przez sędziów OPOZYCJI?
    A jeśli ZMUSIMY ich do bezpartyjności i zaczniemy ROZLICZAĆ ze zbrodni
    sądowych - to według ciebie nie spowoduje to ŻADNEJ pozytywnej zmiany w
    sądownictwie?
    Jeśli zaczniemy poddawać jurysdykcji jak KAŻDEGO obywatela - to nadal będą
    kraść w hipermarketach, uwłaszczać się na nieruchomościach bezprawnie
    kradzionych właścicielom?

    Jeśli tak właśnie uważasz - to nie chcę marnować czasu na dyskusję z
    profanem intelektualnym.

    --
    Trefniś

  • 58. Data: 2020-02-17 19:51:15
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2020 o 18:11 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Od urodzenia tak masz, czy to szkolenie partyjne? Możesz napisać w
    > jednym czytelnym zdaniu o co ci biega i do czego się odnosisz?

    Czytaj powyższe tak długo, aż _zrozumiesz_
    Nie moja wina, że nie rozbierasz zdań złożonych.

    > Już dawno się zaczęła i w zakresie sądów powszechnych się skończyła.
    > Jedynym celem reformy były zmiany personalne.

    P o c z y t a j , czym są sądy powszechne.
    Tam reforma n i g d y nie dotarła!
    Doczytaj, których sądów dotyczyły dotychczasowe zmiany. Bo na pewno nie
    powszechnych!
    Nie będę cię uczył absolutnych podstaw.

    Obsesyjna obrona status quo przez część sędziowskiej kasty miała
    spowodować wręcz paraliż sądów powszechnych! Taka była strategia Gersdorf
    i reszty!

    > Punkt dla ciebie. Nie krzycz - słyszymy.

    Kiedyś upiornie opornych bito po głowie, ja zaledwie krzyczę. Taki ze mnie
    pański człowiek.!
    Bo ileż można tłumaczyć takie p o d s t a w y.

    --
    Trefniś

  • 59. Data: 2020-02-17 19:56:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.02.2020 o 18:25, Jcek Maciejew pisze:
    > Sędzia zgodnie z trójpodziałem władzy ma być niezależny od organów
    > ustawodawczych i wykonawczych

    ta, ma być niezależny od ustawy i niezależny od rozumu, tego chce
    jcek:))))))))))))))))

  • 60. Data: 2020-02-17 19:59:01
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.02.2020 o 18:31, cef pisze:

    > Brak umiejętności rachunkowych w zakresie 100, to jest wyznacznik
    > jakiegoś poziomu. Jeśli dla Ciebie to już bycie guru, to jednak Twój
    > problem.

    nie dziwota, że kasta żeruje na naiwniakach, bo cef żąda procentów

    > Ja niczego takiego nie twierdziłem.
    > To Ty nie potrafisz sformułować sensownie myśli, tylko walisz jakieś
    > frazesy a
    > jak pojawia się pytanie o konkrety, to podwijasz ogon i spadasz.

    ogon człowiek ma w postaci szczątkowej, podobnie jak ty, masz jakieś
    atawistyczne skojarzenia cef ?