  • 11. Data: 2020-02-17 06:26:40
    Temat: Re: Nowy termin.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2020 o 01:41, J.F. pisze:

    > Ktorego prawa ?
    > Przeciez Shrek pisal, ze ustawa o likwidacji instytucji byla.

    Nie o likwidacji a o zniesieniu. I ma następce prawnego - w tym samym
    budynku, na taym samym sprzęcie itd.

    Na identycznej zasadzie zniesiono Akademię obrony narodowej i stworzono
    akademię sztuki wojennej. Chodzi o to żeby zmienic nazwę, na podstawie
    tego twierdzić, że to zupełenie inna instytucja i wygasić etaty nie pisie.

    Dzieje się tak za każdym razem, kiedy pis pozornie bez powodu zmienia
    nazwę czegoś KAS, SOP, ASW. W sumie to aż dziwne, że nie pozmieniali
    nazw sądów...

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-02-17 06:37:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2020 o 02:09, Trefniś pisze:

    > Zupełnie nie znam sprawy Shreka, a "nie znasz akt, nie wiesz nic".

    Wyrok wrzuciłem przpuszczony przez ocr - jak chcesz poczytać co sądzą o
    zwanianiu na przez agencje rządowe matek na urlopach macierzyńskich
    nowe, zreformowane sądy to polecam;) Może zrozumiesz dlaczego niezawisłe
    sądy są ważne.

    Clue stanowi, że sąd pracy kieruje się wyłącznie jedną ustawą (i to w
    tym przypadku wcale nie kodeksem pracy, a prawem szczegówlnym) mając w
    dupe że jest ono w sposób oczywisty i bezsporny sprzeczne z dyrektywą
    rady europy, czyli aktem wyższego rzędu. Tłumaczy to tym, że w zakresie
    jego kompetencji jest ustawa prawo pracy... którą się nie zajmuje, bo
    ustawa szczególna;)

    Paragraf 22;)

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2020-02-17 07:50:29
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-16 o 22:06, Trefniś pisze:

    > Wystarczy, żeby był niezawisły!
    > A niezawisły sędzia sądzi według prawa, nawet jeśli wbrew kaście, czy
    > interesom państwa.
    > I to właśnie ma szansę zapewnić reforma sądów, ja w to wierzę.
    > A wierzę dlatego, że teraz wyroki będą pod szczególnym nadzorem opozycji
    > (dziś tej, jutro PiS-owskiej).

    W jaki sposób ma być zapewniona niezawisłość sędziów, jeśli większość
    z nich jest wybierana/nominowana za zasługi lub z klucza politycznego?
    To chyba wolę, żeby (nawet jeśli większość środowiska sędziowskiego jest
    zepsuta)
    jednak wybierali się spośród swoich ale nie orzekali pod dyktando czy
    władzy czy opozycji.

  • 14. Data: 2020-02-17 07:57:05
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.02.2020 o 07:50, cef pisze:
    > W jaki sposób ma być zapewniona niezawisłość sędziów, jeśli większość
    > z nich jest wybierana/nominowana za zasługi lub z klucza politycznego?

    ale tak jest w większości cywilizowanych krajów, jeśli kasta stosuje
    prawo nie według swojego widzimisię, ale zgodnie ze zdrowym rozsądkiem
    to nie powinno być większych problemów, ale jeśli wchodzi w spółkę z
    przestępcami, to takich należy tępić

  • 15. Data: 2020-02-17 09:06:58
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2020 o 06:22 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > To teraz, żeby wygrać sprawę w sądzie to trzeba najpierw wygrać wybory?

    Jak chcesz rozumieć swoje problemy z sądami, skoro uparcie tkwisz w
    narracji komunistycznej/ III RP?
    BTW wszyscy chcieli i chcą nadal (nieprawda?) naprawiać chore sądownictwo!
    Ale wszyscy się bali!
    Dlatego teraz, powtarzanie przez ciebie komunałów za GW-nem dowodzi braku
    instynktu samozachowawczego.
    Chcecie (za Rzeplińskim) "żeby było tak jak było". A chcącemu nie dzieje
    się krzywda!

    > Gówno prawda. Już po reformie - prezes jest zerowy.

    Ależ ty prymityw...
    Reforma jeszcze się nie zaczęła.

    > Ja akurat badzo dobrze odróżniam.

    Nie bez kozery apelowałem akurat do ciebie, bo bardzo mało wiesz o
    sądownictwie, sądząc po wpisach!

    > No i nie wiem czemu wrzuciłeś tu prokuratora - przecież prokurator jak
    > najbardziej należy do wymiaru sprawiedliwości?

    Właśnie dlatego nie wiesz, bo NIE ROZRÓŻNIASZ organów ścigania od wymiaru
    sprawiedliwości!!!

    sądownictwo:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wymiar_sprawiedliwo%C5
    %9Bci_w_Polsce

    organy ścigania:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Organy_%C5%9Bcigania

    Poległeś już na etapie wikipedii, synonimie wiedzy absolutnie podstawowej!

    Nie kontynuuj dyskusji - zostawiam cię w twojej błogiej nieświadomości.
    Nie mam żadnego powodu, żeby cię uświadamiać.

    --
    Trefniś

  • 16. Data: 2020-02-17 09:11:18
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-17 o 07:57, u2 pisze:

> [...]
    > prawo nie według swojego widzimisię, ale zgodnie ze zdrowym rozsądkiem
    > to nie powinno być większych problemów, ale jeśli wchodzi w spółkę z

    Jakiś przykład na to wejście w spółkę z przestępcami?

    Trudno jest mi zrozumieć dlaczego dowalasz obecnej władzy.

  • 17. Data: 2020-02-17 10:44:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-16 o 22:09, Shrek pisze:

    > No wcześniej niespecjalnie miałem powód:P Zanim pisiory nie doszły do
    > władzy to jakoś nikt nie wpadała na pomysł, żeby zwalniać niepoprawnie
    > zatrudnione (w złym czasie) matki na urlopach macierzyńskich.

    Nie zwalniać, tylko odmawiać zasiłku z ZUSu, i tu akurat temat jest
    bardzo stary, i sprzed PiSu.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2020-02-17 12:25:18
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 15.02.2020 o 14:08, Shrek pisze:

    > A teraz najlepsze - ponieważ RPO kończy się kadencja, to będzie cię w
    > tym wszystkim wspierał nowy pisi RPO;)

    Rzecznika powołuje w formie uchwały Sejm ___za zgodą Senatu___.

    MJ

  • 19. Data: 2020-02-17 12:31:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Feb 2020 22:06:45 +0100, Trefniś napisał(a):

    > I to właśnie ma szansę zapewnić reforma sądów, ja w to wierzę.

    Że co? Jak możliwość zaszkodzenia sędziemu przez urzędasa może wspomóc
    niezawisłe orzekanie tego sędziego? Padło ci na mózg?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 20. Data: 2020-02-17 13:00:25
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.02.2020 o 09:11, cef pisze:

    > Jakiś przykład na to wejście w spółkę z przestępcami?

    cała dzika reprywatyzacja w Warszawie to wejście kasty w układ z
    przestępcami w togach

    > Trudno jest mi zrozumieć dlaczego dowalasz obecnej władzy.

    obywatelu broń się sam zwłaszcza przed resortowymi dziećmi typu Czaskoski