  • 1. Data: 2009-06-09 13:15:35
    Temat: Re: Nowy produkt, stara nazwa
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 16:01:08 +0200, Waldek \"Jakec\" Bulkowski
    napisał(a):

    > Czy jako zwykły konsument mogę jakoś sprawdzić, czy ta nazwa była
    > zastrzeżona, a jeśli była, czy ten nowy producent może jej używać?

    http://www.uprp.pl/patentwebaccess/databasechoose.as
    px?language=polski

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 2. Data: 2009-06-09 13:45:12
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Waldek "Jakec" Bulkowski wyskrobał(a):
    > Hi!
    >
    > Na lokalnym rynku był popularny pewien produkt spożywczy... Producent
    > już nie istnieje ponad 10 lat no i produktu nie ma.
    > Ale teraz firma z innego terenu zaczęła produkować ten sam produkt
    > (tzn. ten sam gatunkowo, ale receptura inna) pod tą samą nazwą...
    > Czy jako zwykły konsument mogę jakoś sprawdzić, czy ta nazwa była
    > zastrzeżona, a jeśli była, czy ten nowy producent może jej używać?
    > No i co się dzieje z nazwami produktów, których producent już nie
    > istnieje? Czy można takie nazwy zacząć używać?

    Jak producent nie istnieje, to najczęściej można używać oznaczeń
    produkowanych przez niego towarów. Chyba, że te stanowiły znak towarowy
    zarejestrowany w Urzędzie Patentowym i prawo ochronne do tego znaku zostało
    przed likwidacją przedsiębiorcy zbyte komu innemu.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2009-06-09 14:01:08
    Temat: Nowy produkt, stara nazwa
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Hi!

[...]

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 4. Data: 2009-06-09 14:31:13
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 9 Jun 2009 13:15:35 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > http://www.uprp.pl/patentwebaccess/databasechoose.as
    px?language=polski

    Dziękuję bardzo...
    No i okazało się, że poprzedni właściciel nie zastrzegł nazwy...
    Trochę szkoda, bo produkt jest lokalną legendą, a tu nowy, o całkiem innej
    recepturze, wchodzi na rynek...

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski