  • 1. Data: 2009-06-09 10:28:24
    Temat: opatentowanie rozwiazan w programie komputerowym
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Czy można patentować np. jakiś moduł w programie komputerowym odpowiedzialny
    za zrobienie czegoś? chodzi mi o to żeby nikt inny nie mógł sobie skopiowac
    tego i zrobić tego bez mojej zgody.

  • 2. Data: 2009-06-09 10:48:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bbl wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy mo?na patentowaae np. jaki? modu? w programie komputerowym odpowiedzialny
    > za zrobienie czego?? chodzi mi o to ?eby nikt inny nie móg? sobie skopiowac
    > tego i zrobiae tego bez mojej zgody.

    na szczęście jeszcze nie.

  • 3. Data: 2009-06-09 11:25:40
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiedzialny za zrobienie czegoś? chodzi mi o to żeby nikt inny nie
    > mógł sobie skopiowac tego i zrobić tego bez mojej zgody.

    w USA jest to juz opatentowane :)

    --
    Paweł

  • 4. Data: 2009-06-09 11:26:23
    Od: "piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał
    > za zrobienie czegoś? chodzi mi o to żeby nikt inny nie mógł sobie
    > skopiowac tego i zrobić tego bez mojej zgody.

    Skopiować nie może-prawo autorskie. Zrobić samemu inne, ale co robi to
    samo-może.