  • 11. Data: 2013-11-16 19:00:38
    Temat: Re: Nowak na zieloną trawkę
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > A ja nie mogę zrozumieć jakim trzeba być idiotą żeby _w recydywie_ nie
    > napisać tego w zeznaniu?

    W jakim sensie? Jak czesto posłowie składają oświadczenia majątkowe?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 12. Data: 2013-11-16 20:18:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-16 19:00, Budzik pisze:
    > W jakim sensie? Jak czesto posłowie składają oświadczenia majątkowe?

    Przecież właśnie w tym jest sedno że raz nie ujął, zostało mu to
    wytknięte i dalej szedł w zaparte. Po co?
    Przecież każdy się może pomylić. Nawet minister :-)
    Ale to nie była zwykła pomyłka i prokurator się przyczepił.

  • 13. Data: 2013-11-17 00:09:09
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-11-16 17:54, Jacek pisze:

    > W obecnej sytuacji Donaldo utopi każdego, byle samemu utrzymać się na
    > powierzchni.
    > Jacek
    Nie dajcie się złapać - Donaldo do członków PO jakieś trzy lata temu
    Ukarać tych co nagrywali - dziś
    a jutro?

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 14. Data: 2013-11-17 01:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Przecież właśnie w tym jest sedno że raz nie ujął, zostało mu to
    > wytknięte i dalej szedł w zaparte. Po co?
    > Przecież każdy się może pomylić. Nawet minister :-)
    > Ale to nie była zwykła pomyłka i prokurator się przyczepił.

    Nie o to pytam.
    Sugestia była taka, ze mógł poprawić oświadczenie.
    Nie wiem czy składając nowe, czy jakąs korektę do poprzedniego.
    Pytam, czy była taka możliwość.

    Jeżeli była, to rzeczywiście dziwne, ze tego nei zrobił bo zakładam, ze
    nawet jak nie był pewien wartości to przeciez wpisanie czegos tanszego nie
    jest karalne.
    Jeżeli nie było, to...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 15. Data: 2013-11-17 01:17:13
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-17 01:00, Budzik pisze:

> [...]
    > nawet jak nie był pewien wartości to przeciez wpisanie czegos tanszego nie

    Przecież nie nie powie, że tylko o zegarek. Były jeszcze samochody i
    inne rzeczy brane do korzystania. Musi być bardzo bogaty teraz skoro
    jakiś g-wniany zegarek kupuje czy dostaje za 200 tys. zl.
    Cos a'la Amber Gold, pupilek pana T.

    --
    animka

  • 16. Data: 2013-11-17 09:11:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-17 01:00, Budzik pisze:

    > Nie o to pytam.
    > Sugestia była taka, ze mógł poprawić oświadczenie.

    Nie wiem dokładnie czy można poprawić. Ważne że mimo wytknięcia tego nie
    zrobił. Czy przez poprawienie czy w następnym oświadczeniu.
    To jest ta właśnie "recydywa"
    Każdy się może przecież pomylić. Ale żeby iść w zaparte to trzeba mieć
    powód. Albo być idiotą bo konsekwencji z umieszczenie tego zegarka w
    oświadczeniu żadnych nie ma.

  • 17. Data: 2013-11-17 10:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie wiem dokładnie czy można poprawić. Ważne że mimo wytknięcia tego nie
    > zrobił.

    Czyli nie wiesz czy mógł ale wiesz, ze zle ze nie zrobił...

    > Czy przez poprawienie czy w następnym oświadczeniu.
    > To jest ta właśnie "recydywa"

    No ale ponoc składa ise tylko raz.
    wiec jak mógł poprawić w nastepnym?

    > Każdy się może przecież pomylić. Ale żeby iść w zaparte to trzeba mieć
    > powód. Albo być idiotą bo konsekwencji z umieszczenie tego zegarka w
    > oświadczeniu żadnych nie ma.

    Dlatego sie pytam o techniczne aspekty tego poprawienia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 18. Data: 2013-11-17 10:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > inne rzeczy brane do korzystania. Musi być bardzo bogaty teraz skoro
    > jakiś g-wniany zegarek kupuje czy dostaje za 200 tys. zl.

    animko, zadałem konkretne pytanie i oczekiwałem konkretnej odpowiedzi a nie
    snucia Twoich bajek.
    Jeżeli było tak jak piszesz - konkrety poprosze.
    Bo na razie wygląda to na jakies Twoje wymysły.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 19. Data: 2013-11-17 11:14:39
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-11-17 09:11, z pisze:

> [...]
    > Każdy się może przecież pomylić. Ale żeby iść w zaparte to trzeba mieć
    > powód. Albo być idiotą bo konsekwencji z umieszczenie tego zegarka w

    Moze gapiszon i nie wiedział na co zamienił swoją Mołnię
    Może gapiszon i mu podłożyli różową świnkę i nie wiedział ile jest wart
    ten zegarek
    Może gapiszon i nie umie wypełniać zeznania majatkowego
    Może gapiszon i ... dał sie złapać a przecież Donald wyraźnie mówił -
    nie dajcie się złapać - były w TV jak była jakaś afera kilka lat temu -
    sam słyszałem
    Może gapiszon ale wtedy dziw bierze, że tak wysoko zaszedł bo ja w swoim
    gronie nie mam żadnego ministra ale żaden z nich nie miałby wątpliwości
    co nosi na ręku i czy to sie zgłasza czy chowa głęboko do sejfu

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 20. Data: 2013-11-17 13:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > były w TV jak była jakaś afera kilka lat temu -
    > sam słyszałem

    Sugerujesz, ze premier jawnie stwierdził, ze wazniejsze od uczciwości jest
    madre chowanie sie?
    Moge prosic jakies namiary?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki