  • 1. Data: 2021-01-05 14:27:05
    Temat: Lockdown narusza konstytucję - jest wyrok.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Oj, dostanie ten sędzia za nietrzymanie z PZPR-em... czy jak tam oni
    się teraz nazywają.
    https://www.money.pl/gospodarka/lockdown-narusza-kon
    stytucje-jest-wyrok-sadu-6593690137619232a.html

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2021-01-05 14:35:52
    Temat: Re: Lockdown narusza konstytucję - jest wyrok.
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-01-05 14:27, Zbynek Ltd. wrote:
    > Oj, dostanie ten sędzia za nietrzymanie z PZPR-em... czy jak tam oni
    > się teraz nazywają.
    > https://www.money.pl/gospodarka/lockdown-narusza-kon
    stytucje-jest-wyrok-sadu-6593690137619232a.html

    A sąd taki ładny miał być, upartyjniony, szkoda...

  • 3. Data: 2021-01-05 15:17:48
    Temat: Re: Lockdown narusza konstytucję - jest wyrok [WSA w Opolu]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > się teraz nazywają.
    > https://www.money.pl/gospodarka/lockdown-narusza-kon
    stytucje-jest-wyrok-sadu-6593690137619232a.html

    Ostatecznym organem rozstrzygającym o zgodności z konstytucją jest
    Wojewódzki Sąd Administracyjny (w Opolu) czy Trybunał Konstytucyjny [TK (PiS)]?

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2021-01-05 15:37:11
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 05-01-2021 o 15:17, A. Filip pisze:

    stytucje-jest-wyrok-sadu-6593690137619232a.html

    > Ostatecznym organem rozstrzygającym o zgodności z konstytucją jest
    > Wojewódzki Sąd Administracyjny (w Opolu) czy Trybunał Konstytucyjny [TK (PiS)]?

    Sąd ma kompetencje by rozstrzygać. TK daje wykładnie dla wszystkich,
    problem jest z tym, ze obecnie w TK jest kilka osób, co do których jest
    problem z legalnością ich mandatu, więc jeśli biorą udział w
    rozstrzyganiu, rozstrzygnięcie może zostać podważone, ponieważ skład
    orzekający jest wadliwy.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 5. Data: 2021-01-05 21:17:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.01.2021 o 15:37, Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    > jest problem z legalnością ich mandatu, więc jeśli biorą udział w
    > rozstrzyganiu, rozstrzygnięcie może zostać podważone, ponieważ skład

    Tylko owe "kłopoty z legalnością" musiał by ktoś stwierdzić. Kilka
    artykułów na FaceBook, to trochę za mało. Nawet tu możemy sobie pisać,
    ale to nie ma żadnej mocy prawnej.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2021-01-06 19:33:09
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    > Tylko owe "kłopoty z legalnością" musiał by ktoś stwierdzić.

    ...i nie ma w Polsce instytucji kompetentnej do stwierdzenia tego.

  • 7. Data: 2021-01-06 21:03:48
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Krzysztof kw1618 napisał(a) :

    > ...i nie ma w Polsce instytucji kompetentnej do stwierdzenia tego.

    Czyli "oficjalnie nie ma sprawy", można powiedzieć zamykając teczkę
    z aktami.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 8. Data: 2021-01-07 08:35:18
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 05-01-2021 o 21:17, Robert Tomasik napisał:

> [...]
    >>
    > Tylko owe "kłopoty z legalnością" musiał by ktoś stwierdzić. Kilka
    > artykułów na FaceBook, to trochę za mało. Nawet tu możemy sobie pisać,

    Stwierdzają je sądy w kolejnych wyrokach. Była jakas decyzja trybunału,
    której sąd pod uwagę nie wziął, bo była wydana w wadliwym składzie i
    orzekał niezależnie.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 9. Data: 2021-01-07 18:55:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Stwierdzają je sądy w kolejnych wyrokach. Była jakas decyzja trybunału,
    > której sąd pod uwagę nie wziął, bo była wydana w wadliwym składzie i
    > orzekał niezależnie.
    > +
    Moim zdaniem to niestety zbyt mało. Takie rzeczy trzeba by było
    Trybunałem Stanu załatwić. Orzeczenia lokalnych sądów to trochę za mało.

    --
    Robert Tomasik

  • 10. Data: 2021-01-12 09:04:43
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-01-05 14:27, Zbynek Ltd. wrote:
> [...]
    > się teraz nazywają.
    > https://www.money.pl/gospodarka/lockdown-narusza-kon
    stytucje-jest-wyrok-sadu-6593690137619232a.html

    zmarło mu się właśnie

    znaczy fryzjerowi a nie sędziemu